cammander and concker 3 terberium wars

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelof9292

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2008
Ik heb terberium wars aangeschaft het installeren ging helemaal goed het opstarten ook alleen als ik het spel ging spelen viel hij ineens uit en kreeg ik de melding.. cammander and concker 3 terberium wars werk niet er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt.

Ik zal niet weten wat het probleem is ik heb een compaq presario SR5522NL computer die wel snel genoeg is voor het spel.

Weet iemand een oplossing????

Probeer eens om hem als administrator uit te voeren. rechtermuisknop op logo spel klikken > als administrator uitvoeren.

Succes:thumb:

Probeer eens om hem als administrator uit te voeren. rechtermuisknop op logo spel klikken > als administrator uitvoeren.

Succes:thumb:

Ik heb het geprobeerd maar hij valt weer uit en ik krijg de melding... er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed werkt. Het programma wort gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is :(

is pixel shader 0 mogenlijk :eek:
... als je pixel shader lager is dan hij nodig is om op "low" te kunnen draaien
is het absoluut niet mogenlijk die game te kunnen draaien

weet je wat voor videokaart je hebt?
Groetjes

Video Card
Minimum: 64 MB DirectX 9.0c compatible video card (NVIDIA GeForce4 or greater; ATI Radeon 8500 or greater (Radeon 9200 and 9250 PCI not supported). Laptop versions of these chipsets may work but are not supported.)
You Have: NVIDIA GeForce 8800 GTS 512 (GeForce 8800 GTS 512)
PASS
Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card

Video RAM: Required - 64 MB , You have - 512 MB
Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes
Vertex Shader Ver.: Required - 1.1 , You have - 3.0
Pixel Shader Ver.: Required - 1.3 , You have - 3.0

dit moet kloppen..
misschien wat andere cijfers... maar Required moet i.i.g lager zijn dan "You have"

Heb je virtuele cd roms draaien (alcohol/deamontools)? Daar loopttie op stuk.

Daanaast klapte hij er bij mij uit als ik hem helemaal op low had staan, ik moest iets van de display settings 1 standje hoger zetten (maakte niet uit welke) en dan liep hij goed

Oh ja mijn laptop heeft de Intel chipset 945 die of de vertex of de pixel shader (misschien wel allebij) op 0 heeft staan (heefttie dus niet) maar het spel liep wel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan