Camping cd-rom ACSI werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

allema

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2002
Ik heb de orginele camping cd-rom's van ACSI, deze geïnstalleerd, maar bij het opstarten van het programma kreeg ik de volgende melding:

Run-time error '429' ActiveX component cant't create object.

Programma verwijderd en opnieuw geïnstalleerd want misschien was Data Access Objects niet goed geïnstalleerd maar ik dezelfde melding.

Dao 3.6 gecontroleerd maar die werkt foutloos.

Heeft iemand misschien een idee waar het dan aan kan liggen ?

Lijda

Zo te zien zat je wel in de goede hoek:
"Runtime-error 429: ActiveX component can't create object

Deze foutmelding kan voorkomen wanneer Data Access Objects (DAO) niet goed is geregistreerd op uw systeem.

Op de computer waarop Microsoft Data Access Objects is geïnstalleerd, klikt u op Start, en dan op Uitvoeren.

Type regsvr32 gevolgd door de locatie van uw DAO bestand. Omsluit de locatie met quotes. Voorbeeld om de DAO 3.6 bibliotheek te installeren: regsvr32 "C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\DAO\DAO360.DLL"

Ga ook HIER naar toe. Dat kan wel eens de omschrijving zijn.

Vervolgens kwam ik al surfende op de site van Microsoft terecht.
Installeer dat eens.

Laatst bewerkt:
Alle bovenstaande dingen geprobeerd maar niets helpt.
DAO werk foutloos, is getest, dus ik weet eigenlijk niet waar het aan kan liggen, zou het aan de cd-rom kunnen liggen ?

Lijda

Dat kan je toch makkelijk testen? Probeer hem ff op een andere computer.:)

Heb je dat Windows Script ook geinstalleerd?

James007 ik heb niet zo snel een tweede computer anders had ik dat allang geprobeert.

Elisa ik heb dat windows script ook geïnstalleerd maar niets werkt, ik weet het niet meer.

Lijda

Heeft een van je buren niet een pc? Dat toch wel?

In de buurt zou ik niemand weten die een pc heeft, en diegene die ik ken met een pc hebben allemaal nog windows 95 en daar draait de cd-rom niet op, hij draait minimaal op windows 98.
Ik zoek nog even verder.

Lijda

Ik laat binnenkort wel even weten of het gelukt is of niet.

Lijda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan