Camverbinding op msn doet vaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hepyro

Banned
Lid geworden
17 apr 2003
Berichten
51
Ik bemerkte vanavond een heel vreemd probleem op msn, ik was gewoon aan het chatten met iemand en ik nodigde haar uit voor een videogesprek (dus met mijn webcam) en dat ging goed alleen werd de cameraverbinding na ongv 20 a 30sec automatisch verbroken dus alsof zij de verbinding weer verbrak maar dat bleek dus niet zo te zijn want ze deed niets en ikzelf ook niet maartoch viel de camverbinding steeds na pak m beet 30sec weg (soms ook sneller). Ik heb toen zelf maar even getest op mn 2e msn account (ik draai 2 messengers tegelijk) en dat ging wel goed, de cam bleef gewoon actief...bovendien had dat meisje om te testen met een ander gecamd in haar lijst en die verbinding bleef wel intakt....rara hoe kan dat? Dus kortom: ik heb jullie hulp/advies graag nodig!! Oja, virussen e.d. zijn het niet ik scan mn systeem elke dag en download amper vreemde bestanden en al zeker geen kazaa en dat soort dingen duss...

Greetz from Hepyro
 
Geplaatst door XP_PC
Welke versies van Messenger draaien er naast elkaar?

Allebei 5.0 en ik weet 100% zeker dat het daar niet aan ligt het moet iets te maken hebben met de server van msn lijkt me? Ik heb geen trojans virussen of andere dingen dus dat kan het niet zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan