Can´t connect to xbox live party (spelen met broertje in eigen huis)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robinajax

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Berichten
5
Mijn broertje en ik hebben een probleem als we samen in een xbox live party willen gaan. We krijgen dan de foutmelding 'Can't connect to xbox live party, you may have network problems.
Wij hebben allebei een werkende xbox live connectie via de pc.

Mijn broertje heeft als firewall Mac Afee en ik heb ESET Smart Security. Wij hebben via de site www.portforward.com (om NAT op `Open` te zetten) het stappenplan als volgt gevolgd:
Router: Belkin F5D8231-4
Programma: Xbox Live Static IP Adres hadden we al

We hebben het stappenplan gevolgd en alle poorten ingevuld. HIerna hebben we nog steeds hetzelfde probleem.

Kan iemand ons helpen? Alvast bedankt
 
Bedankt voor je snelle reactie

Wij hebben allebei onze firewall op dat moment uit staan. HOe moeten we toestemming geven bij Mc Afee en ESET=
 
Ga naar je Internet / Netwerk Centrum, en ga dan naar Eigenschappen en dan moet je ff zoeken en dan staat er ergens 'Internet delen' dat moet helpen als het goed is.
 
Dat hebben wij allebei gedaan. Dan moeten we alsnog de firewall uitzetten om op xbox live te kunnen. En we kunnen bovendien niet met elkaar in een party zitten.
 
Family settings? Die kunnen ook ingesteld zijn, zodat alleen je '' ouders '' kunnen kiezen wat je kan doen, check dat eens op je Xbox zelf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan