Can You Run It?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker46

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Hallo!

Allemaal, ik zat net eens voor de grap op Can You Run It te kijken en was wel benieuwd hoe het zat met het spel GTA IV. Dus ik alles checken en kom tot mijn verbazing tegen dat mijn videokaart niet goed genoeg is. Terwijl er volgensmij lager staat dan dan ik nu bezit. Ik heb een ATI Radeon XFX HD 4650. Terwijl het minimalen een ATI 3870 is, met 512 mb geheugen. Ik heb trouwens 1GB op mijn videokaart. Kan dit misschien iets te maken hebben met mijn processor?

Ik heb hier onder een afbeelding:

Alvast bedankt!

Zo werkt het niet helemaal, kijk maar naar bijgaand lijstje. Hoe hoger op de lijst, hoe 'beter' de kaart. Je kunt zien dat jouw kaart (4650) 'slechter' is dan een 3870.

Sorry dat ik dit topic bump, maar ik wou nog zeggen: Canyourunit kun je beter met een korrel zout nemen. Mijn laptopje staat helemaal rechts bij 'fast' bij games als crysis 2, maar ik zie het hem niet doen hoor (Hij lagt al bij GTA vice city). :P

Als hij al lagt bij VC, zou ik kijken of je alle bloatware verwijderd hebt, er geen programma's op de achtergrond meer meedraaien en je alle drivers up to date hebt ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan