Cannon software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marky76

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
Beste,
Ik heb mijn cannonsoftware eraf moeten halen omdat deze niet goed meer werkte.
Ik krijg er ook alles niet af, hij zegt bij een van de onderdelen dat hij iets niet kan lezen waardoor hij niet kan desinstalleren.

Volgende melding krijg ik steeds als ik wil installer:

"A network error occured while attempting to read the file C:\Windows\Installer\Canon Zoom Browser EX.MSI"

Hoe kan ik dit probleem aanpakken?

Groeten,
Mark

Gebruik je een firewall ?

Anders zou deze de netwerk fout kunnen verklaren.

Heb de firewall afgezet en opnieuw geprobeerd, maar hij stop vanzelf met installeren zonder boodschap nu. Hij zegt problem occured maar wat zegt hij niet?
Hoe moet ik nu verder. Er staan nog zaken op mijn computer van Canon, maar die krijg ik er niet af want dan zegt die hetgeen in mijn bovenstaand bericht vermeld is.
Wat nu?

Als ik in het configuratiescherm ga bij software dan is er nog een onderdeel van de software van canon dat ik niet wegkrijg. Als ik daar op verwijderen klik dan krijg ik dus die foutmelding en zegt die ook dat er een onherstelbare fout is bij installatie.

Ok een meer rigoureuzere manier is via een echte uninstaller.
Zelf gebruik ik Your Uninstaller van www.ursoftware.com, probeer dat eens. De meeste hardnekkige dingen zijn zo wel te verwijderen.

Trial versie heeft als beperking dat je maar 2 programma's per sessie kan verwijderen.

nop didn't work. Heb het geïnstalleerd en als ik met dat programma uninstall doe geeft hij net dezelfde foutmelding. En dan zie je de blokjes van de vooruitgang terug achterwaarts teruglopen.
Het is steeds diezelfde foutmelding die blijft opduiken.

Kun je de software opnieuw installeren zonder de oude versie eraf te halen ?

Neen, dat is wat ik probeerde te doen, maar lukt niet het is met opnieuw te willen installeren dat hij zegt dat er al een onderdeel van canon opstaat en dan geeft hij die foutboodschap en word de installatie afgebroken.

Ehh, dan ben ik enigzins uitgedacht voor nu. Misschien Cannon mailen ?? Misschien weten zij iets. Mocht mij iets te binnenschieten dan meld ik me weer.

Beste,
Ter info:
Ik heb van iemand op Nucia de volgende link gekregen en daarmee is het gelukt.

Windows Installer CleanUp Utility

Groeten,
Mark

Ja die heb ik ook een keer moeten gebruiken, om wat troep weg te halen. Maar daar heb ik niet aan gedacht. Mooi dat het nu opgelost is :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan