cannot display this video mode...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Epielemuis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
hoi
ik zit hier dus met een probleem waar ik dus geen oplossing voor weet.
altijd na een paar minuten/halfuur valt mijn pc monitor weg en krijg ik de melding

Atention:
"cannot display this video mode, change computer display input 1280x1024@60hz"
met een zwart scherm
( hetzelfde als je beelscherm wel aan staat maar je pc niet)

terwijl hij dit eerst gewoon al stond.
nu heb ik hem op 1280x1024@75hz wat blijkbaar het langste volhoud
ik heb alle resoluties geprobeert ook 16 en 32bits verandert hielp ook niet:confused:

ik heb:
Systeminformation
processor Intel(R) Pentium(r) 4 CPU 1.70GHz
operating system Windows XP (service Pack 2)
DirectX version DirectX9.0 or better

Graphics Card information GeForce 6200
Video BIOS version: 5.44.A2.03
IRQ: 18
bus :AGP 4X
Memory 128MB
ForceWare version 76.44
Tvencoder Type: NVIDIA intergrated

(hopelijk genoeg informatie)

beelscherm is : Philips 170S

Dit probleem is eigelijk (weer?) voorgekomen toen ik nieuwe muis en CoD2 kocht en installeerde
ik heb nieuwste drivers voor videokaart en alle dingen geistalleerd voor me kaart

Grtz

Laatst bewerkt:
owja het heet bug 197681

als mensen me zouden willen helpen heel graag =)

Laatst bewerkt:
Als je je resolutie op 1280x1024@60hz zet, doet hij het dan niet? Ik denk dat je Refresh Rate te hoog staat.

Je zegt dat je de nieuwste drivers voor je grafische kaart hebt, denk je er ook aan om de monitor driver geïnstalleerd te hebben en heb je daarbij het goede model ook wel gekozen? Niet per ongeluk een model van 75 Hz? Toen ik deze monitor had moest ik echt wel even heel goed kijken. Doe het anders even overnieuw. Haal de monitor dan eerst weer uit Windows weg. Monitoren reset je soms door de stekker er even uit te laten. Heb je dat ook wel eens gedaan? Is het scherm goed gekalibreerd met het stuurprogramma (niet die van NVIDIA)? Ik zou vervolgens een paar mogelijkheden gaan uitsluiten als ik jou was. De muis is vervangbaar. het spel kan later gespeeld worden en jou videokaart is daarna de hoofdverdachte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan