Goedenavond, hopelijk heeft u een verklaring en oplossing voor mijn probleem. Als ik mijn PC opstart (XP Home), krijg ik uiteindelijk de volgende melding over mijn bureaublad:
"Run DLL Er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\program~\newdot~1\
newdot~2.DLL. Kan de opgegeven module niet vinden".
De PC lijkt het verder goed te doen, maar blijkbaar heeft hij deze module (zoals hij het zelf noemt) ergens voor nodig. Wat moet ik precies doen om dit euvel te repareren, systeemherstel naar eerder herstelpunt gaf geen oplossing. Ook een mailtje naar een Microsoft helpdesk levert geen enkele reactie op, terwijl ik een gewoon legitieme versie heb (met MS nummer). Ik kan uiteindelijk ook mijn Windows XP restoren met een recovery CD, maar die optie bewaar ik liever voor het allerlaatst!!
Graag uw deskundig antwoord, met vriendelijke groet: 404
"Run DLL Er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\program~\newdot~1\
newdot~2.DLL. Kan de opgegeven module niet vinden".
De PC lijkt het verder goed te doen, maar blijkbaar heeft hij deze module (zoals hij het zelf noemt) ergens voor nodig. Wat moet ik precies doen om dit euvel te repareren, systeemherstel naar eerder herstelpunt gaf geen oplossing. Ook een mailtje naar een Microsoft helpdesk levert geen enkele reactie op, terwijl ik een gewoon legitieme versie heb (met MS nummer). Ik kan uiteindelijk ook mijn Windows XP restoren met een recovery CD, maar die optie bewaar ik liever voor het allerlaatst!!
Graag uw deskundig antwoord, met vriendelijke groet: 404
Laatst bewerkt: