cannot find server

Status
Niet open voor verdere reacties.

mishamisha33

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2004
Berichten
129
Als ik in mijn MIE met win XP bijvoorbeeld www.hotmail.nl intype dan krijg ik de welbekende error:

The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.

Dit komt denk ik doordat ik een tijdje een ongewenste homepage had die zich telkens opnieuw instelde. Namelijk: C:\searchpage.html. Met ad-aware heb ik dit probleem verholpen. Maar nu is bovenstaand probleem aan de orde.

Weet iemand wat ik kan doen??

Alvast bedankt. Misha
 
Plaats een HijackThis-log in het daarvoor bestemde topic, de experts helpen je dan van dit probleem af.

Klik hier om HijackThis te downloaden (directe link).

Klik hier voor uitleg van HijackThis.

Klik hier om je HijackThis-log te plaatsen.

Succes!
 
nounou buffy voordat ik met die HijackThis-log begin, wil ik eerst nog kijken of er andere mogelijkheden zijn. Het is namelijk voor mij nog onbekende terrijn, maar errug spannend.
 
Geplaatst door mishamisha33
nounou buffy voordat ik met die HijackThis-log begin, wil ik eerst nog kijken of er andere mogelijkheden zijn. Het is namelijk voor mij nog onbekende terrijn, maar errug spannend.

@ mishamisha33

Ik zou de tip van Buffy zeker volgen hoor en een HijackThis-log plaatsen in het daartoe bestemde topic !

:thumb:
 
ja dat zou ik maar doen gezien het feit dat jouw 1e post het een en ander te wensen over laat....... (lol):D

Maar alle gekkigheid op een stokje: bij welke post moet ik het dan plaatsen??
 
Geplaatst door mishamisha33
ja dat zou ik maar doen gezien het feit dat jouw 1e post het een en ander te wensen over laat....... (lol):D

Maar alle gekkigheid op een stokje: bij welke post moet ik het dan plaatsen??

Ow, je gaat een beetje met me spotten, mooie madam ben jij...:p

Je plaatst je log hier: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=161468 en klikt gewoon rechts bovenaan op "reageer op bericht" !

:D
 
madam?? praat ik dan zo ondeskundig??

Maar nu ter zaken komend: ben ik die enige die een dode link heeft als het om het downloaden van die progje gaat?? Of komt het weer door die stomme browser?? :cool:
 
Idd, de link van buffy werkt bij mij ook niet, dus je kan hier terecht: http://www.spychecker.com/program/hijackthis.html !
Wel opslaan in aparte map...

En je praat zeker niet ondeskundig hoor..maar ik ben van Antwerpen en daar zeggen wij al eens: jij bent een schoon madam...
Was zeker niet negatief bedoeld hoor...moest dit zo zijn overgekomen..mijn oprechte excuses :eek:
 
nou, hier ben ik klaar. Heb net zo'n logje gemaakt. Knap dat je zoiets kan lezen..:p Kzal de uitslag nog laten horen..

Velen Danken voor de antwoorden :thumb:
 
Je moet je log alleen nog even op de juiste plaats zetten. Je hebt er nu een nieuw topic voor geopend en dat is niet de bedoeling; dat topic zal dan ook gesloten worden. Ga naar het volgende topic, klik daar op "Reageer op bericht" en plak dan je log: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=161468. Dan komt het bij de experts terecht.
 
Mishamisha,

Heb je alle essentiële updates geïnstalleerd via Microsoft update ??
Ik merk namelijk in je log dat je geen Service pack 1 hebt voor Windows XP en Iexplorer !!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan