Canon camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0518

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2012
hoi,

ik heb een canon camera gekocht en gebruik 'm nu al een paar dagen. mijn probleem is: als ik alle foto's op mijn pc wil zeten. moet ik steeds dat kabeltje gebruiken. is er misschien een programma waarmee je de foto direct naar je pc stuurt. (zoals bij iPhone icloud)?

Laatst bewerkt:
Dat ligt eraan of je canon camera wifi of een andere draadloze verbinding ondersteund, welke camera heb je?

Nee je camera ondersteund dit niet, je kunt wel het sd-kaartje uit je camera halen en die in je computer/laptop doen. Dan hoef je de kabel niet te gebruiken. Maar ik kan me voorstellen dat dit alleen maar nog lastiger is.

Nee je camera ondersteund dit niet, je kunt wel het sd-kaartje uit je camera halen en die in je computer/laptop doen. Dan hoef je de kabel niet te gebruiken. Maar ik kan me voorstellen dat dit alleen maar nog lastiger is.

thnx voor je hulp jesse123... :confused:

Is een optie, maar in de meeste gevallen niet raadzaam.
Hoor veel klachten dat kaartjes later door de camera's niet meer worden herkend.
Via het kabeltje is dan de meest veilige manier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan