Canon I560 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

eudokia

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2006
Ik heb naar tevredenheid bijna 2 jaar een Canon I560, die de laatste weken strepen begon te trekken, later alleen nog papier uitstootte zonder tekst en nu elke printopdracht weigert met de mededeling ”De juiste printkop is niet geïnstalleerd”. Ik gebruik Pelikan cartgidges.

k zou graag de kop en cartridges eens nader willen bekijken, maar ik kan er niet bij komen, omdat het setje niet zichtbaar is als ik de klep open. Wat zou ik kunnen doen ?

al geprobeerd de kop te reinigen, dmv de bijgeleverde software in de printerdriver?

dit probleem komt vaker voor bij andere inkt dat die van Canon.

het uithalen van de caritdge en de printkop is het handeltje boven de cartridge houden omhoog trekken en dan de hele handel eruit halen.
Als je printkop stuk is, kijk dan maar voor een andere printer, kop is duurder meestal dan een nieuwe printer.

Bedankt voor je reactie Wijnand,
Alle actie die ik probeer, dus ook het reinigen van de printerkop,stuit op de mededeling:
"de juiste printerkop is niet geinstallleerd".
Het uithalen van de kop zou me wel lukken, ware het niet dat ik er niet bij kan, omdat de hele set niet vóór staat als ik de klep open.

grt.Eudokia

Bedankt voor je reactie Wijnand,
Alle actie die ik probeer, dus ook het reinigen van de printerkop,stuit op de mededeling:
"de juiste printerkop is niet geinstallleerd".
Het uithalen van de kop zou me wel lukken, ware het niet dat ik er niet bij kan, omdat de hele set niet vóór staat als ik de klep open.

grt.Eudokia

printer aanzetten en dan pas de klep open doen

helaas, hij reageert niet.......

grt.E
Ubi fumus, ibi ignis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan