Canon i850 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

JasPol

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Berichten
1
Beste Forummers!

Laat ik beginnen mezelf kort voor te stellen: ik ben Jasper, woon in Dordrecht en ben momenteel mijn studie aan het afronden.

Helaas wordt ik daarbij tegengewerkt door een defecte printer.
Het gaat om, zoals de titel al aangeeft, een Canon i850 model.

Het feit wil dat deze eerst niet meer wilde printen en knipperde het indicatielampje oranje (normaal licht deze groen op, als het apparaat aanstaat).
Later (nu) doet het apparaat helemaal niets meer en blijft het lampje slechts oranje branden. Niet knipperen, geen activiteit van de printerkoppen met inkt, helemaal niets.

Ik heb reeds gebruik gemaakt van de zoekfunctie (gezocht op canon i850 en i850) maar helaas niets kunnen vinden dat behulpzaam is voor mijn probleem.
Via google ben ik wel op een amerikaans forum gekomen waar een handleiding staat om bepaalde dingen te resetten. Echter hierbij moet de resume knop worden ingedrukt vóórdat het apparaat aanstaat. Bij mijn printer is dat niet mogelijk. Er is geen enkele reactie op de aan/uit knop of resume knop. Zodoende heeft die resetfunctie ook geen enkele uitwerking.
Alleen de stekker uit het stopcontact schakelt het apparaat uit.

Zo heb ik ook geprobeerd alle stekkers uit het apparaat te halen en het zo even tot rust te laten komen enz enz.

Weet iemand wat het probleem is, en beter nog, hoe ik dit op kan lossen?
Of zit er niets anders op dan een nieuwe te kopen?

Mocht ik belangrijke informatie vergeten zijn te vermelden dan hoor ik het graag.

Bij voorbaat dank voor het lezen, meedenken en eventueel reageren/oplossen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan