canon i865 print niet helemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

poppentje

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2005
Hallo, kan iemand mij misschien helpen. Ik print nl altijd kaartjes uit voor mijn jukebox, dit is een .doc file en dan kan ik in word de titels intypen en dan print ie normaal gesproken de kaartjes uit. Momenteel doet ie dat niet en print die alleen de kale kaartjes uit, dus niet met de ingetypte tekst. Ik heb de file wel goed opgeslagen, want ik heb hem naar iemand anders gemaild en die heeft ze voor mij uitgeprint en dat ging wel goed.
Weet iemand misschien hoe ik dit probleem op kan lossen???
Ik heb ook al de printerkop geprobeerd uit te lijnen maar dan geeft ie een storing en ik weet niet hoe ik dat op kan lossen.

Probeer je printerkop uit te halen en dan weer te installeren, vervolgens de printer koppen opnieuw calibreren als je zo een optie hebt.
Kijk ook even of de koppen vies zijn.

Koppen uit een 865i kan wel maar is toch niet echt de bedoeling...kijk eerst eens hier naar...ik heb ook een 865i
  1. gebruik je soms "alternatieve" inkt? Dan geeft ie waarschijnlijk niet zelf aan dat-ie leeg is (beweegt de printkop wel alsof-ie aan het printen is?...)
  2. print-ie andere dingen wel goed? (dan is het toch waarschijnlijk het bestand)

Als de tekst zwart moet zijn dan print ie in blauw. :rolleyes:
Andere kleuren zijn weer wel goed, bv geel rood groen

Dan lijkt het er toch op dat er een kleur op is. Staat de statusmonitor aan? En als je een document print geeft de printer dan aan dat er wellicht inkt op is?
Wat zie als bij Eigenschappen-algemeen een testpagina afdrukt?
En wat zie je bij Eigenschappen-Onderhoud-Statusmonitor starten?

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan