Canon ip3300: Stuurprogamma installatieprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroenimo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
Berichten
2
Hallo,

Wanneer ik het stuurprogramma voor mijn nieuwe printer (Canon IP3300) wil installeren kom ik op een gegeven moment op een punt dat ie de poort van de printer gaat zoeken. Wat niet lukt met de automatische detectie, waardoor ik dus via de handmatige detectie kan doen, waarna ik een ljistje met beschikbare poorten krijg (LPT1, COM2 etc.). Ik weet niet precies welke de usb-poort is waarop ik de printer heb aangesloten, maar bij geen van allen doet de printer het na de installatie. Bij apparaatbeheer blijft de melding bij de printer staan: De stuurprogamma's voor de printer zijn niet geinstalleerd.

Weet iemand hoe ik m misschien toch aan de praat kan krijgen?
 
De stuurprogramma's zouden op de bijgeleverde cd moeten staan en als je dat nog niet hebt gedaan, eerst de software volledig installeren en opnieuw opstarten en daarna de USB aansluiten. Als er tijdens de installatie wordt gevraagd om de USB verbinding aan te sluiten dan kiezen voor later aansluiten of op annuleren klikken, waarna de software installatie gewoon verder gaat. Een andere mogelijkheid is om op de site van Canon te kijken of je anders daar de stuurprogramma's voor je type all in One kunt downloaden. De 3e mogelijkheid: als je automatisch laat zoeken zit je CD met software toch nog wel in de PC? Na dat je eerst de mogelijkgeid hebt gegeven om ook op je CD met software voor de All in One te kunnen zoeken.

Succes.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan