Canon iPX4200 lampjes knipperen

Status
Niet open voor verdere reacties.

cartronic

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2006
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn printer, het groene lampje en oranje knipperen. Ik krijg hem niet meer aan de gang. Stekkers al erin en uitgehad, cardridges gecontrtoleerd. Iemand sit al eens meegemaakt?? Handboek zegt dat ie naar een service punt moet, maar volgens mij is het een kleinigheidje en heb geen zin in een dure rekening voor een kleine handeling. Dus als iemand iets weet?

Een reset al geprobeerd?, stekkers eruit, de knoppen power en paperfeed ingedrukt houden, en de powerstekker erin, beide loslaten, alhoewel het bij dit model anders kan zijn.

Of met de knop paperfeed ingedrukt houden, powerstekker erin, powerknop erbij indrukken, en beide loslaten.

Vorige week een Canon van iemand bij de vuilnis gezet, met dit probleem, de printerkop had het begeven, reperatie was duurder dan de printer, was overigens wel een ander type.

:o vaak betekent het knipperen dat de printer nog met iets bezig is,ik zou de printer afkoppelen en de software verwijderen en Pc opnieuw opstarten,en vevolgens opnieuw proberen............schot voor de boeg,maar proberen waard:o

Recht onder in de balk een printer staan, deze eens aantoetsen misschien moet je nog oude print resten delete.

nee werkt ook niet, hij doet het ook met los getrokken usb kabel. Spanning is er ook al een dag af geweest.

ander zou je de printer op een ander systeem moeten proberen.

Los staand van welk systeem ook blijft ie ook knipperen dus zit echt in de printer.

de inkjet zitten er goed in, ik zou het zo niet weten de goede, zijn de driver wel goed geinstalleersd.
of heb je er nog garantie op,. of iemand moet nog beter idee hebben.

als je de printer aansluit zonder de USB kabel brand ie dan ook orangje, dan is er iets in de printer aan de hand, is hij dan goed dan ligt het aan je printersoftware.

zit er toevallig niet ergens een stukje papier in vast.

Het is iets met deprinter, zit geen papierin. Dus nogmaals software, andere pc of wat ook werkt niet. Alleen de voeding aansluiten aanzetten en het begint al te knipperen.

weet je zeker dat de cartridges er goed in zitten???
als die niet goed zijn (bv de chip onderop) dan gaat het middelste lampje ook flikkeren

ALLES zit er goed in. Zo slim was ik nog wel om dat allemaal te controleren.

Koop een nieuwe, of laat hem repareren, die melding wordt niet voor niets gegeven, en dat je hem naar een service punt moet brengen, ook niet.

Nou hier ben ik iets opgeschoten, helpmij. Koop een nieuwe of breng hem weg!!!

Aangezien je al alles hebt gedaan, maar stug blijft denken, dat er iemand een gouden tip heeft, om van iets wat stuk is, weer een werkend iets te maken, tja.:confused:

Misschien dat het een reden was, om het knopje om te zetten, not.
Nou, sterkte ermee.

Kijk er is dus niets aan de hand, Printer werkt weer effe kop reinigen dus en knop kombinatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan