Canon Ixus ll laten vallen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twompie

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2003
Goedendag,

Ik heb gisteren mijn Canon Ixus ll laten vallen. Ok, het is een stokoud toestel, maar ik was nog niet aan een ander toe.:( Het schermpje is nu defect. Het grote voordeel is dat Canon een optische zoeker heeft, dus ik kan nog wel fotograferen en overnemen op de computer.

Wat helaas niet meer kan doordat ik niets meer op het schermpje zie, is de foto's wissen.

Is er - denkt u - een mogelijkheid om ze in een cardreader van het SDkaart te wissen? Of via het bij Canon behorende Zoombrowser? Ik kan het niet vinden.:(

Ik hoop dat iemand het weet.

Vriendelijke groet en een goed 2008 toegewenst! Twompie

Is er - denkt u - een mogelijkheid om ze in een cardreader van het SDkaart te wissen? Of via het bij Canon behorende Zoombrowser? Ik kan het niet vinden.:(

Ik doe niet anders, kaart in de cardreader, alle foto's selecteren en weggooien. Eigenlijk doe ik meestal bij het kopiëren van de foto's al knippen, is de kaart gelijk leeg na het op de pc zetten van de foto's.

Ik doe niet anders, kaart in de cardreader, alle foto's selecteren en weggooien. Eigenlijk doe ik meestal bij het kopiëren van de foto's al knippen, is de kaart gelijk leeg na het op de pc zetten van de foto's.

Easy! Is gelukt, kan ik voorlopig nog even verder fotograferen met mijn ouwetje! Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan