canon MF3110 drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

bert2222

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2009
ik heb een probleem laatst is mijn pc kapot dus nieuwe pc gekocht.
en heb er m'n printer op aangesloten maar wanneer ik de drivers wil installeren geeft die aan dat ze het niet doen.
ik heb ff op google gekeken en zag dat de drivers allen op xp of lager werken.
dus weet iemand wat ik het beste kan doen?

Beste waar je mee had kunnen beginnen is melden welk besturingssysteem op je nieuwe systeem staat... :rolleyes:

Maar goed, (o.a.) hier de UK drivers en hier de NL drivers en hier de UK toolbox en hier de NL toolbox.

Als die niet werken, (o.a. geen zekerheid dat de drivers werken onder Windows 7 64-bit), dan zou ik kijken of Windows niet zelf al de drivers aan boord heeft.

Tijs.

Laatst bewerkt:
ik heb zelf windows 7 bit 64? en windows heeft zelf de drivers niet maar ik ga nu 32 bit proberen.

Laatst bewerkt:
Zie hier dat jouw type MFP nu net níet wordt ondersteund door Canon in W7 64-bit. Dus (tenzij je een goede reden hebt om W7 64-bit te hebben) zou je kunnen kijken of je W7 32-bit op je pc kunt krijgen.
PS: Een paar onnodige postings omdat je niet vermeld had W7 64-bit te hebben...

Tijs.

ik heb net even 32 bits opgestart en ik wou die van 32bit installeren maar hij gaf aan dat ik de oude stuurprogramma moest verwijderen.
dus in het mapje van setup van nieuwe drivers stond ook "deldrv" dus daarmee heb ik de drivers verwijderd maar toen probeerde ik de setup gaf die nog steeds het zelfde aan?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan