Canon MP560 krijg ik niet geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

stephan70

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2010
Hallo allemaal!
Ik heb een Canon mp560 printer en gebruik dus de draadloze wifi versie.
Als het installeren bijna klaar is krijg ik de melding: ' DE NIEUWE POORT IS NIET GEMAAKT: 0000'
Ik word hier knettergek van.
Ik gebruik Windows Vista.
Heb alles eraf geknald en weer opnieuw erop gezet, nog steeds hetzelfde probleem.
Wie-o-wie helpt mij??
Groetjes, Stephan

Probeer dit eens:
1. Uninstalleer de drivers m.b.v. Canon MP Drivers Uninstaller.
2. Run E:\win\LAN\English\cnmnpu.exe vanaf the installatie CD.
3. Uninstalleer de Canon software m.b.v. Control Panel (config. scherm) – Programs and Features (programma's en onderdelen).
a. klik start
b. Typ appwiz.cpl in Start Search
c. Zoek voor de Canon software, rechterklik and uninstalleer de software.
4. herstart de computer and check.
5. Rerun the printer setup.

Stephan 70. Hallo.

Hier nog meer help. ;) Volgens mij kun je ook handmatig en nog meer. Bekijk dit eens op je gemak. En laat het eens weten. Succes.
http://www.canon.nl/Search/index.aspx

Bij zoek type dit over

Canon MP560 windows vista

en je bent er dan lees daar meer.

Laatst bewerkt:
Hoi!
Als 1e bedankt voor de reactie(s).
Ik heb precies datgene gedaan wat er gezegd/verteld werd en nog geeft hij aan het einde: ' DE NIEUWE POORT IS NIET GEMAAKT: 0000'

HELP HELP HELP..pffff

Eerst dit nog. Ik denk eerlijk gezegd toch een driver probleem. Zoals andreazZz ok al min of meer aangaf.
http://driverscollection.com/?file_cid=42546188586ca351b402eca11f0

Oef :evil:
Als je de verbindingspoort voor het apparaat handmatig wilt selecteren, schakel je het selectievakje Printerpoort selecteren (Select printer port) in en klik je op Handmatige selectie (Manual selection). Selecteer de bestemming van de verbinding in het venster Printerpoort selecteren (Select printerport) en klik op OK.

Volgens mij is het een hardnekkig probleem.
Ik heb alles eraf geknald. Toen weer alles opnieuw geinstalleerd, niet de driver vd cd-rom gepakt, maar de driver gedownload die MANAMANA aangeeft. Hierna weer as usual dezelfde foutmelding: ' DE NIEUWE POORT IS NIET GEMAAKT: 0000'

Kortom.... letterlijk met de handen in het haar nu.... Zijn er nog meer tips?

Ben ik weer. Tjonge jonge wat een printertje zeg. :evil::(
Lees Vista. Ben even op de Canon site geweest zoals je ziet.

Volgens mij moet je daar eens verder kijken voor eventuele drivers.
Heb je de CD rom van Canon. Laat die er eerst eens overheen lopen.
Eerst maar weer alles verwijderen als je dat al niet hebt gedaan.

http://www.canon.nl/Support/System/Search.aspx?TcmUri=tcm:16-715161&SearchType=3

Hieronder Handmatig. Lees wel de informatie over vista.
http://www.canon.nl/Support/System/Search.aspx?TcmUri=tcm:16-715288&SearchType=3

Ook hier geldt lees windows vista
http://www.canon.nl/Support/System/Search.aspx?TcmUri=tcm:16-715294&SearchType=3

Laat maar weer weten. Groet Manamana

Ik moet zeggen dat ik het heel fijn vind zoals jullie mij willen helpen, helemaal top!
Heb voldaan aan alles wat er gezegd werd en alles erop en eraf geknald. Van de Canon site meer dan het gewoonlijke gedownload en iedere keer ook opnieuw opgestart etc.

Maarrr.... Het is nog steeds dezelfde melding... Zijn er misschien nog meer tips?????????

Hallo staphan 70.
Nou nou dat is nogal wat. Bedankt voor het compliment.
Nog graag meer info dan. Gaan nog een poging doen.
Welke melding geeft hij nu poort 0000??? Of nog meer.
Bij welke provider ben je aangesloten, ziggo, tele 2 of ?????.
Wat heb je Vista XP windows 7 ????:cool:

Ik snap niet dat die troubleshooter van Canon niet heeft geholpen. Dus moet de oorzaak ergens anders liggen.;)

Hoi! Tof dat je erop doorgaat, wel een uitdaging dit zeg... poewee...
Krijg idd de melding 0000 en geen andere.
Ik gebruik vista 32 en heb telfort als provider.

De printer heeft het trouwens wel gedaan op deze laptop. Maar toen kreeg ik meldingen dat de printer offline stond en kon ik ineens niks meer afdrukken. Heb toen alles verwijdert en alles er weer nieuw op gezet. En dat is het dan tot nu toe... probleeeeeem..... :(

dank u dank u (alweer) maar niks geen oplossing gevonden.
De software van de canon mp560 is wel geinstalleerd net (alweer) en heb vd Canon site de nieuwste mp-driver 1,05 gepakt.
Aan het einde vd installatie geeft hij dus 0000 aan en kan de mp driver niet geinstalleerd worden. Dit is HET probleem... Is dit specifieker?

Nah, alweer een stapje verder. Met de kabel aangesloten werkt de printer en drukt hij af. Alleen snap ik nu niet waarom de laptop zegt dat de printer offline staat, terwijl deze aanstaat. De printer heeft wel contact met de router dmv code. Wat moet ik nu wijzigen om mijn laptop de printer online te zien?

nee heeft ook niet geholpen....
Zag dat de poort bij eigenschappen op usb stond en heb ik gewijzigd in ltp1 en com1, maar ook dat helpt niet... poeweee...hardnekkig dit

ook dit niet. Ik ga het opgeven. Bedankt iig voor je tips. Ik plaats morgen ofzo een nieuwe oproep en kijken wat daar weer uitkomt :)

Oh, dat is erg jammer. Toch kijk ik nog wel verde voor je zodra ik iets weet dan log ik weer in. Wat zonde. :mad:

Ja, ligt niet aan jou hoor, dat ik zo dit beslis.... Maar wat ik je al zei, word er knettergek van! Haha... Kan met (usb)kabel gewoon printen, maar via wifi niet. Heb bergen met forums gelezen en haalde eruit dat heeeeeel veel mensen problemen hebben met Canon printers. Eentje vond dit probleem v mij zelfs in zijn router. Nou uh, dat gaat mij ook tever.... Hey maar thanx! Je bent top!

Hoi Stephan.:confused::evil::eek::shocked:

Ga eens naar het dialoogvenster Netwerkverbindingen toe, om te kijken over welke netwerk-adapters jou laptop beschikt je ziet dus geen WiFi-netwerkkaart???? Klopt dit
Dan raadpleegt je het Apparaatbeheer om te controleren of misschien niet alle hardware correct is geïnstalleerd.
Het is dan zelfs nog best mogelijk dat de driver van de ingebouwde WiFi-netwerkkaart ontbreekt en die moet je dan downloaden vanaf de website van de fabrikant van uw laptop. En die weet je inmiddels wel. Dat zou nog een oplossing kunnen zijn
Heeft je op de laptop geen ingebouwde WiFi-netwerkkaart? Maar die heb je, dan kunt je dus inderdaad zoals je zei die USB - oplossing inschakelen.
Jij was al hopeloos zoals je zei. Maar ik begin het ook langzaam te worden. Hahahahaha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan