Canon MP620 Netwerk Printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandertjuhhhh

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2006
Hallo, ik heb een printer staan die aangesloten is op het zelfde netwerk als mijn PC. Verder is hij niet rechtstreeks aangesloten aan een andere computer, alleen via het netwerk.

Nu probeer ik deze printer te installeren op mijn computer, als ik dan ga zoeken naar netwerkprinter via een oude XP pc die de printer al installed heeft, vind hij hem na even zoeken. Als ik dan deze printer probeer te openen, gaat hij connecten met de printer, ook dit lukt.

Dan komt hij op het moment dat hij een driver moet instaleren, dit lukt niet dus gaat hij zoeken naar een driver op windows update. Dit lukt ook niet dus vraagt hij mij of ik de driver in een bestand/schijf heb staan. Ik had toen de driver gedownload, maar deze accepteerd hij niet voor een vreemde reden, hij pakt alleen .nfo bestanden. Ook als ik de driver los probeer te instaleren, lukt dit niet met de volgende melding: MP Drivers could not be installed. Click start over to reexecute the installation. Als ik het opnieuw probeer krijg ik precies het zelfde.

Hoe krijg ik deze printer aan mijn pc aangesloten? Maakt niet uit of dit via de XP pc is, of via het netwerk.

Alvast bedankt,
Sander

Edit: Ik loop op windows 7 ultimate x64

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan