Canon of HP

Status
Niet open voor verdere reacties.

petersmith

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2012
Berichten
100
Hoi,

Ik wil een all-in-one laserprinter kopen, omdat de vorige printer (Canon MF4140) na 3,5 jaar defect is. Het is trouwens wel goed bevallen, maar 3,5 jaar is toch kort, voor weinig gebruik.

Ik overweeg een printer van Canon (type: MF4580dn) of HP (type: M1536dnf) te kopen.

Hebben jullie ervaring met één van deze 2 printers? Welke zullen julie mij aanbevelen?




Ik vind de levensduur wel belangrijk. Mijn vorige printer wil ik niet meer repareren. Ik denk dat de reparatiekosten hoger zullen uitkomen dat de aanschafprijs van de printer zelf :(


Groeten,
peter smith
 
Wil je perse een laserprinter?
Je zegt zelf al dat je hem weinig gebruikt, dan lijkt een laserprinter een beetje overbodig?

Is iets als een canon pixma 410 niet genoeg als je maar af en toe iets print?
 
Hoi,

ja, laserprinter is mijn voorkeur. De printkwaliteit van laserprinter is vloeiender en nauwkeuriger voor mijn printjes. Ik druk tekeningen af met veel kleinere details (bv recepten met tekeningen en foto's). Als de recepten in keuken komen, wil ik niet de inkten van de recepten vloeien.

Daarom kies ik laserprinter.
 
Ik zou toche ens een printje van zo'n recept maken bij iemand met een goede inkjetprinter. om te kijken of je niet 200+ euro teveel betaald voor een printer.


Maar uiteindelijk is het Uw keuze.

Ik zal het hier alleen over de HP hebben aangezien ik de canon nog nooit heb gezien zelfs :p

De hp:

Ik vond dat de cartridge zo op is, en ze zijn al niet goedkoop.
De tekst is echt haarscherp (ja laser, dus dat moet haast wel).
De cartridge die erin zit is (zoals bij de meeste) maar iets van halfvol. (veel minder pagina's dan met een nieuwe retail cartridge)
geen kleur, dat is altijd een tegenvaller (maar het is wel een laserprinter, dus ook dat verwacht je eigenlijk wel).
 
Het wordt idd vaker gezegd, dat HP beter is... zucht..... :( ..... terwijl mijn voorkeur voor Canon uitgaat. Op internet zijn weinig reviews / beoordelingen over deze printers te vinden. Het maakt de vergelijking al een stuk moeilijker. zucht....
 
Het zijn beide prima apparaten natuurlijk, beide van een prima merk.

Dus ik verwacht, welke je ook kiest, dat je er veel plezier van zal hebben
 
Welke van deze twee printers is dan het meest onderhoudsvriendelijk? Deze Canon kan dubbelzijdige inscannen en deze HP weer niet. Dat is het enige verschil. Kwalitatief moet weinig verschil uitmaken. Ik vind de reparatie verschrikkelijk. Één (klein) reparatie (hoe klein dan ook), kost al gauw de helft van de aanschafwaarde van de printer al.

Hebben jullie ervaring mee deze twee printers, betreft de mankementen ed?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan