Canon Pixma MG6650

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hotil

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2014
Beste mensen,

Ik heb een Canon Pixma MG 6650 printer gekocht , de cd geplaatst en gedaan wat gevraagd werd.
Hij is nu gezien door de router. Blauwe lampje brandt.
Maar....... hoe krijg ik hem nu aan de praat. Hoe moet het verder met plaatsen in netwerk ??
Kom ik niet uit. Hulp is welkom

Kijk hier, vooral de instructie over het toevoegen van de printer als lokale printer met een TCP/IP poort in posting #4

Tijs.

Hallo Tijs,

Ik zal dit zeker morgenvroeg bekijken en zien wat te doen.
Ik laat nog wat van me horen
Vast hartelijk dank

Hotil

Hallo Tijs,

Mijn vaste PC werkt nu prima met de printer ( draadloos) maar met de laptop krijg ik dit niet voor elkaar. Wat ??? doe ik verkeerd , kun je me dat uitleggen a.u.b.
p.s. De printer wordt wel getoond bij het netwerkoverzicht maar als ik wil afdrukken is hij niet zichtbaar. Daarnaast was de printer steeds offline.

Laatst bewerkt:
Volg eens op de laptop precies de stappen als ik heb aangegeven in mijn eerdere link, dus lokale printer aangeven, TCP/IP poort maken met het juiste tcp/ip adres dat je printer nu heeft, kies de juiste printerdriver etc.

PS: Ik ga er vanuit dat je printer, pc en laptop allemaal in hetzelfde ip-netwerk zitten, dus verbonden zijn (bedraad of draadloos) met dezelfde router.

Tijs.

Hallo Tijs,

Het heeft even geduurd ( te druk met ziekenhuis etc) maar vandaag opnieuw begonnen en....
het werkt . Was ook eerlijk gezegd niet moeilijk.
Ik had verkeerde zaken ingevoerd.
Hartelijk dank voor je hulp.

Is inderdaad geen raketwetenschap. Fijn dat je ermee geholpen bent. :thumb:

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan