canon pixma mp 110 print niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennish

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2009
hallo,
ik heb een probleem. Ik sinds vorige week kan ik opeens niet meer printen maar wel scannen en kopieren :S. Eerst dacht ik dat het de software was dus die heb ik opgezocht had ik een cd van, dus ik installeren maar toen bleek dat die cd geen vista ondersteunde. weet iemand hier een oplossing voor??

alvast bedankt!!

bedankt voor de link ik dacht even dat het ging lukken maar toen hij de printer poort ging zoeken gaf hij een foutmelding: cannot detect printerpoort
eindelijk heb ik het probleem gevonden maar ik schaam me er wel voor het usb draad zat er neit goed in is er zeker uitgehaald door iemand
bedankt voor de hulp

hoi

das mooi...
Maar dus wel met de drivers opgelost of was het alleen die kabel??

Hetzelfde probleem alleen dan is het niet te verhelpen door de usb kabel beter in de laptop te steken. Heb dus een Pixma MP110 en windows 7, heb al een nieuwe driver geinstaleerd maar niets lijkt te werken. Ik krijg steeds een bericht met ; geen beschikbare printer gevonde. Misschien dat jullie nog iets weten om de printer weer aan de praat de krijgen.

Welkom op Helpmij.nl.:)

Graag een eigen topic aanmaken. Je reageert nu in een topic van 2009 en mee liften in iemand zijn / haar topic is niet toegestaan.
Kijk op de volgende link voor uitleg hoe je een topic aanmaakt in de juiste sectie;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/610881

Deze sluit ik.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan