Ik heb een Canon Powershot S20 (niet zo nieuw ding, oftewel OUD)
dat ding herkent XP niet.. dus als ik em installeer dan doet ie 98**** installeren. Net deed ik dat en ineens stond msn aan en was het een windows 98 versie geworden.. dus ik deed systeem herstel. Op de site van Canon begrijp ik NIKS van alles wat er staat, dus ik kom er niet uit. Kan iemand mij even helpen aan iets waardoor ik em op XP kan installeren?
Alvast bedankt!
http://software.canon-europe.com/Cameras/Digital_Cameras/PowerShot_S20585.asp
Op deze site heb ik Dit gedownload:
Canon Digital Camera USB WIA Driver (voor ME en XP)
En toen ging het de eerste keer trippen.
De 2de keer heb ik dit gedownload:
ZoomBrowser EX 4.6.0c Updater (EN)
ZoomBrowser EX has been updated to version 4.6.0c with improvements in comparison to older versions.
Version 4.6.0c
Released on 4/5/2004
(nadat ik de oude zoombrowser had geinstalleerd)
en toen gebeurde dit:
ik heb nu dus het nieuwe programma voor XP, maar dat programma van canon kan geen camera vinden.
EN NU HEB IK WEER DIE OUDE MSN + de nieuwe
dat ding herkent XP niet.. dus als ik em installeer dan doet ie 98**** installeren. Net deed ik dat en ineens stond msn aan en was het een windows 98 versie geworden.. dus ik deed systeem herstel. Op de site van Canon begrijp ik NIKS van alles wat er staat, dus ik kom er niet uit. Kan iemand mij even helpen aan iets waardoor ik em op XP kan installeren?
Alvast bedankt!
http://software.canon-europe.com/Cameras/Digital_Cameras/PowerShot_S20585.asp
Op deze site heb ik Dit gedownload:
Canon Digital Camera USB WIA Driver (voor ME en XP)
En toen ging het de eerste keer trippen.
De 2de keer heb ik dit gedownload:
ZoomBrowser EX 4.6.0c Updater (EN)
ZoomBrowser EX has been updated to version 4.6.0c with improvements in comparison to older versions.
Version 4.6.0c
Released on 4/5/2004
(nadat ik de oude zoombrowser had geinstalleerd)
en toen gebeurde dit:
ik heb nu dus het nieuwe programma voor XP, maar dat programma van canon kan geen camera vinden.
EN NU HEB IK WEER DIE OUDE MSN + de nieuwe