Canon Powershot S20 en XP = dodelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

BK4LiFe

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2004
Ik heb een Canon Powershot S20 (niet zo nieuw ding, oftewel OUD)
dat ding herkent XP niet.. dus als ik em installeer dan doet ie 98**** installeren. Net deed ik dat en ineens stond msn aan en was het een windows 98 versie geworden.. dus ik deed systeem herstel. Op de site van Canon begrijp ik NIKS van alles wat er staat, dus ik kom er niet uit. Kan iemand mij even helpen aan iets waardoor ik em op XP kan installeren?
Alvast bedankt!

http://software.canon-europe.com/Cameras/Digital_Cameras/PowerShot_S20585.asp

Op deze site heb ik Dit gedownload:
Canon Digital Camera USB WIA Driver (voor ME en XP)
En toen ging het de eerste keer trippen.

De 2de keer heb ik dit gedownload:

ZoomBrowser EX 4.6.0c Updater (EN)

ZoomBrowser EX has been updated to version 4.6.0c with improvements in comparison to older versions.

Version 4.6.0c

Released on 4/5/2004

(nadat ik de oude zoombrowser had geinstalleerd)

en toen gebeurde dit:
ik heb nu dus het nieuwe programma voor XP, maar dat programma van canon kan geen camera vinden.
EN NU HEB IK WEER DIE OUDE MSN + de nieuwe

Ik snap ook niet veel van jouw bericht :S. Je hebt toch wel de drivers voor XP geinstalleerd en toen pas de camera aangesloten? Zo nee deinstalleer de drivers dan en verwijder het uit apparaatbeheer en installeer de drivers voor XP en sluit de camera aan.

Wat bedoel jij met de Windows 98 versie van MSN? Dat zal wel gewoon 4.7 zijn die bij XP zit. Lees dit om je MSN probleem te verhelpen.

Ik weet niet wat ik precies heb geinstalleerd, maar het heeft geleid tot NIX.. de camera wordt nog steeds niet gevonden + het feit dat een oude Messenger wordt opgestart terwijl ik rechtsonderin geen pictogram zie + Hij meldt zich vanzelf aan op mijn naam terwijl ik dat helemaal niet wil.

Het is zo raar allemaal. Ik gooi alles van de camera er nu af.. Nu vraag ik me nog af hoe die oude messenger eraf moet, want die staat niet bij SOFTWARE (config scherm)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan