Canon printer all in one pixma MG4250

Status
Niet open voor verdere reacties.

hennie516

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
23
Als ik een copy wil afdrukken met het scanner van een afdruk
komt er een blanco vel uit je hoort hem wel printen zonder inkt
doe ik via de pc dan print hij wel
Is daar een oplossing voor ?
 
Niet negatief bedoeld, beeldzijde van het origineel op de glasplaat gelegd?
 
Houd eens de klep van de printer eens open en kijk of de lens wel onder het papier door beweegt als je kopiëert? Mogelijk is de lens (nog) geblokkeerd (voor het voorkomen van schade bij vervoer etc.)

Tijs.
 
werkt allemaal behalve het afdrukken is blanco via de pc doet de scanner het wel
 
Hiermee hebben we een gedeeltelijk antwoord: De lens schuift blijkbaar wel, want anders kan er niet gescand worden.

Ik neem aan dat ook kopiëren vanaf de pc te sturen is. Indien ja, wat levert dat op? Ook blanco papier?
En afdrukken vanaf de pc? Levert dat ook alleen maar blanco papier?

Tijs.
 
Mogelijk helpt het om de stroomkabel uit het apparaat te halen, even te wachten, en dan weer die stroomkabel erin te doen. Weinig kans van slagen, maar je moet het maar geprobeerd hebben.

Verdere tips heb ik niet, dus dan eens kijken of je support kunt krijgen van Canon (al dan niet via de winkel/leverancier waar je dit apparaat gekocht hebt).

Tijs.
 
Dat kan, zie deze handleiding (scroll wat naar beneden), waarbij jij bij Apparaatinstellingen meteen de onderste optie moet hebben (iets van "Reset settings" of een NL variant ervan), dus niet navigeren naar "LAN settings" (of NL-variant van die optie).

Tijs.
 
Ik heb de printer kunnen resetten en hij doet het weer, bedankt voor de tips die ik heb gekregen
 
Graag gedaan.

Wel nog even deze vraag de status opgelost geven, a.u.b.

Tijs.
 
Dat klopt allemaal wel, maar (hier op Helpmij) geef je, als vragensteller, zélf je vragen de status opgelost.

Dat kan op verschillende manieren.
Zodra ingelogd op het forum én je vraag geopend
a. Klikken op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]
b. Alternatief is er een vergelijkbare optie rechts onder de allereerste posting van je vraag (dus rechts onder posting #1).

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan