Canon printer MP360 doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sunnyside

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2006
:(
Na problemen met windows (XP prof)heb ik windows opnieuw geinstalleerd (oude versie overschreven...). Alles doet het weer maar de printer van Canon (MP360 all in one) doet het niet. Van alles geprobeerd en ook de driver opnieuw geinstalleerd... Nop.
Vreemde is dat printer het op ander computer prima doet. Het ligt dus aan mijn computer en gezien de geschiedenis mijn (her)installatie van windows. Weer opnieuw alles installeren daar zit ik niet op te wachten.
Voorheen geen probleem gehad...

Wie kan helpen....? :thumb:

Heb je alle drivers geïnstalleerd van je moederbord, chipsetdrivers en is je windows uptodate (SP2)?
Ziet je apparaatbeheer er goed uit (alle componenten correct geïnstalleerd)?

Je hebt ook eerst de smartbase driver geïnstalleerd en daarna de printer aangesloten?

Admin_Frisian zei:
Heb je alle drivers geïnstalleerd van je moederbord, chipsetdrivers en is je windows uptodate (SP2)?
Ziet je apparaatbeheer er goed uit (alle componenten correct geïnstalleerd)?

Je hebt ook eerst de smartbase driver geïnstalleerd en daarna de printer aangesloten?

Ik heb drivers en SP2 gecontroleerd: OK
In apparaatbeheer zag ik dat USB controler ? had staan. Driver is opgezocht en geinstalleerd. MP360 werd ook herkend! Print nog niet. Zal vanavond MP driver opnieuw installeren (en dan pas printer aansluiten). Lijkt goede kant op te gaan. Dank!

sunnyside zei:
Ik heb drivers en SP2 gecontroleerd: OK
In apparaatbeheer zag ik dat USB controler ? had staan. Driver is opgezocht en geinstalleerd. MP360 werd ook herkend! Print nog niet. Zal vanavond MP driver opnieuw installeren (en dan pas printer aansluiten). Lijkt goede kant op te gaan. Dank!

Het is gelukt. Hartelijk dank! Het lag dus aan de niet goed geinstalleerde USB-2. Apparaatbeheer is handig!

Carlo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan