cant connect to ea online

Status
Niet open voor verdere reacties.

ProMod

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2010
Berichten
68
Dus ik heb bf bc2 bestelt voor x360 , in de tussentijd heb ik bf 1943 Trial game gedownload, werkt perfect online naar 1 uur niet meer, dat snap ik het is trial , dus ik download Bad Company 1 demo en toen wou ik Multiplayer komt er : cant connect to ea servers.
ik hoop niet dat dat ook met mijn nieuwe bf bc2 zo is , Mijn xbox live acc is 1970 ingesteld , hotmail ook en ea acc ook wel Family settings aan maar wel alles allowed. dus dat zou geen prob. zijn ? Ik neem aan dat de BC 1 demo servers off zijn ofwat ?
 
Kan best, zijn flink wat problemen met de BFBC 2 servers.
Heb alles al zowat meegemaakt, gelukkig zijn de irritante server crashes nu merendeel opgelost.
Het nadeel van de dedicated EA servers is dat vaak als er onderhoud gepleegd moet worden deze compleet offline gehaald moeten worden.
 
Kan best, zijn flink wat problemen met de BFBC 2 servers.
Heb alles al zowat meegemaakt, gelukkig zijn de irritante server crashes nu merendeel opgelost.
Het nadeel van de dedicated EA servers is dat vaak als er onderhoud gepleegd moet worden deze compleet offline gehaald moeten worden.

Mijn vraag komt er op neer : ik heb ook de BF BC 1 <<<<< demo gedownd , zijn de demo servers daarvan offline ?? dat was eigelijk mijn vraag want dan komt er : failed to connect to ea. bij de bf 1943 demo kon ik wel gewoon online , ik heb dus BF BC2 BESTELD EN KRIJG HEM OVERMORGEN en hoop niet dat ik daar ook veel errors van krijg want ik heb goed internet.
 
owwww sorry verkeerd gelezen.

Kijk het nadeel van BFBC 1 is dat het al een wat ouder spel is. het hoeft niet zo te zijn hoor, maar als er amper meer spelers gebruikmaken van de dedicated BFBC 1 servers gooit EA deze offline omdat het alleen maar serverruimte in beslag neemt terwijl deze veel beter gebruikt kan worden.
 
owwww sorry verkeerd gelezen.

Kijk het nadeel van BFBC 1 is dat het al een wat ouder spel is. het hoeft niet zo te zijn hoor, maar als er amper meer spelers gebruikmaken van de dedicated BFBC 1 servers gooit EA deze offline omdat het alleen maar serverruimte in beslag neemt terwijl deze veel beter gebruikt kan worden.

Oke dus ik neem aan dat de servers offline zijn van de bc 1 DEMO , want dan is het goed, namelijk lukt bf 1943 wel onnline dus ,
Nou dan kan ik lekker volgende week BF BC2 Online spelen !! :D Dankje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan