can't open uTorrtent files

Status
Niet open voor verdere reacties.

PCdombo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mei 2009
Hi, ik heb nooit moeite gehad met uTorrent maar nadat ik een virus op mijn Vista Premium had en alles weer opnieuw geinstalleerd heb, download mijn comp alles 100% maar geeft geeft dan de foutmelding; Error: Can't open .Torrent file. kan iemand mij hier aub mee helpen? Ik zou erg dankbaar zijn:shocked:

Wanneer krijg je die melding exact?

Na de herinstall ook je drivers geinstalleerd?

can't open torrent files

ik krijg die melding nadat alles 100% is gedownload, en mijn drivers heb k niet opnieuw geinstalleerd omdat ik niet heel windows eraf gegooid had maar met de recovery cd had gedaan en alles werkt verder perfect. en ik dach dat het zonder drivers niet allemaal goed zou werken? Ook zie ik dat iik mijn drivers nog heb. Echter als ik dubbel klik op de torrent file om te openen kom ik niet terecht bij WinRar zoals normaal, maar bij, gebruikers/documenten. Dat was ik er vergeten bij te zeggen want dat is wel vreemd omdat ik vroeger na dubbel klik automatisch bij WinRar terecht kwam. En ik heb echt een enorm gebrek aan kennis van een pc terwijl die voor een groot deel verantwoordelijk is voor mijn inkomen, dus kan het voor mij niet snel genoeg opgelost zijn. Ik ben jullie erg dankbaar voor de hulp!
tx again

Laatst bewerkt:
Kijk eens in apparaatbeheer of je vraagtekens hebt.

En kan je ook niet via rechtsklik de torrent openen met winrar? Je probeerd toch ook niet de .torrent te openen, maar wel het bestand dat je via de .torrent binnenhaalt?

tx

apparaatbeheer ken ik niet maar ik zal het proberen, maar eerst dubbel klikte ik erop en WinRar deed de rest. tx ik zal eens kijken:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan