cap7134.sys

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moest onverwachts weg,naar ongeval,maar dat is verder oke.

Zijn er nu verder nog problemen???

Bandit,

naar ongeval ? (werk je in het ziekenhuis ?)

nevertheless,
Ik heb dus via Medion de bovenste driver Driver Software/ Pilotes TV-Tuner Philips 7134 chipset, gedownload.
Deze uitgepakt en de bestanden werden in C:\Medion\Win XP geplaatst.
Via verkenner zag ik dat cap7134.sys ook erbij stond.

WHAT IS NEXT ????????????

Hoef ik nu verder niets te doen ?

De foutmelding (en het uitvallen van het systeem) gebeurt niet elke dag !
Heb ik nu genoeg gedaan en moet ik gewoon afwachten ?

Gr Andre
(goodnight):confused:

Nee voorlopig hoe je nu niets meer te doen.

Zet deze vraag maar op opgelost.
zodra er weer wat is zet je in dat zelfde vak de vraag weer open en ga je verder,met wat er dan aan de hand is.
Weten ik of een ander ook de voorgeschiedenis weer.

Ziekenhuis nee hoor(Schoondochter van me had een aanval,maar dat is weer oke

Bandit,

Wat reageer jij snel zeg !

Blijf ik het toch vreemd vinden dat nu ik de nieuwe cap7134.sys in map Medion op C:\ heb gezet, de betreffende apparatuur (?) die driver dan kan vinden ? moet die dan niet op een bepaalde plek op de C:\ worden geplaatst ?

beterschap met je schoondochter:thumb:

Hallo !

Als je de goede driver door Windows laat installeren staat alles op de juiste plaats !

Greetz,

Harry.

Bedankt Harry en Bandit,

Maar nadat ik het bestand. zip had uitgepakt, werd op map C:\medion gevuld met o.a. de cap7134.sys, heb ik het zo gelaten. Is dat voldoende dan ??

Andre:eek:

Hallo !

"Never touch a running system" heb ik hier es ergens gelezen, en daar ben ik het hartgrondig mee eens !

Als het goed is staat ie ook in C:\windows\driver cache, maar zolang alles werkt zou ik me daar geen zorgen over maken.

Greetz,

Harry.

Hoi Harry (en Bandit),

Bedankt in ieder geval. Ik kon onder C; drivers cache de cap7134.sys niet vinden maar ik heb voor de zekerheid de driver gekopieerd van medion\ naar de drivers cache.

Ik heb nu de laatste paar dagen geen uitvallers of meldingen meer dus het gaat (nog) goed.

Ik heb nu ook XP SP2 geinstalleerd. Ik had dat niet eerder gedaan daar dit 2 jaar geleden constant problemen gaf met de videobewerking via Magix Film op DVD.
Ik heb het nu nog niet kunnen testen maar ik verwacht dat nu we 2 jaar verder zijn, SP2 ook zodanig is bijgewerkt (het was toen nog nieuw) dat het geen probleem zal opleveren.

Harry en Bandit, hartstikke bedankt voor jullie tijd en moeite.

HELPMIJ zou beter OPLOSSINGVOORU.nl kunnen heten

Adios Andre:thumb: :thumb: :thumb:

cap7134.sys (PROBLEEM HOUDT AAN)

Beste Harry (en Bandit ?),

Helaas maar waar het probleem houdt aan.
De melding komt voort als mijn zoon Sven (7 jaar) aan het spelen is met Zoo Tycoon 2.

De pc valt (soms) down naar de bios en start opnieuw op, waarna Microsoft dan met een foutrapport komt dat het probleem waarschijnlijk is veroorzaakt door cap7134.sys

Nu ik via Medion de driver heb opgehaald en ook nog een kopie van de driver in de drivers cache heb gezet, blijt het probleem.

Moet ik de driver op nog een andere plek zetten of zo ?

Kan je helpen ?

Andre:shocked:

Heb later nog eens 1 en ander nagelopen,betreffende deze fout,en alles komt uit op de TV kaart.

Vraag gebruikt U de kaart?
Zo nee,schakel hem eens uit in Apparaatbeheer(Start>Rechts klikken op DezeComputer>Hardware>Apparaatbeheer.

En zet de file voor alle zekerheid in de Directorie van de TVkaart(de nieuwe)

Bedankt Bandit.

Ik gebruik de TV kaart eigenlijk amper.
Ik zal vanavond de kaart uitzetten en mijn zoon weer laten spelen.
Op Hoop van Zegen.

Andre:D :thumb:

Desnoods kan je de kaart ook uit de PC verwijderen,en de software/drivers.

Probeer maar even,anders weer een gil,kan ik of een ander ons licht er nog eens over laten schijnen.

Bandit,

de Medion TV Tuner-7134 heb ik uitgeschakeld.
Waarschijnlijk staat de cap7134.sys al op de goede plek ?!

Ik laat mijn zoon veel spelen met Zoo Tycooon om te kijken wat er gebeurt.
Ik kijk het wat dagen aan, je hoort nog van me.

Andre:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan