caps lock in XP pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

ritaon

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2003
Berichten
5
Hoe kan ik Caps Lock activeren om van hoofdletters naar kleine letters te veranderen. Nu moet ik steeds naar Shift Lock gaan . Ik weet dat je dat tijdens de installatie kan aanduiden, maar ik heb geen zin om alles opnieuw te installeren. Er moet toch een mogelijkheid zijn om dit na de installatie te veranderen? Kan er mij iemand helpen?

groetjes
 
Heb je in bij instellingen>configuratiescherm>toetsenbord gekeken of je daar wat kan instellen?
Ik heb geen Xp dus kan het ook niet nakijken.;)
 
Geplaatst door ritaon
Hoe kan ik Caps Lock activeren om van hoofdletters naar kleine letters te veranderen. Nu moet ik steeds naar Shift Lock gaan . Ik weet dat je dat tijdens de installatie kan aanduiden, maar ik heb geen zin om alles opnieuw te installeren. Er moet toch een mogelijkheid zijn om dit na de installatie te veranderen? Kan er mij iemand helpen?

groetjes

nou ik weet niet of ik de vraag helemaal goed begrijpt hoor? als jij de cabslock toets indruk gaat er normaal een lampje branden van capslock,dan kan je hooftletters zetten, druk je cabslocktoets weer in gaat het lampje uit. bij jou niet of bedoel je iets anders? bij toetsenbord via eigenschappen, heb je bij mij geen optie om aanslagen van je toetsenbord te veranderen, je kan wel proberen bij probleemoplosser van het toetsenbord.
 
hoi Pieter

bij mij brandt het lampje niet als ik op caps lock duw, het caps lock lampje brandt pas als ik op shift lock duw en dat zou ik net zo graag veranderen... ik vind dit nergens in de helpdesk en ook niet via microsoft support. Toch moet er ergens een mogelijkheid zijn om die toets te wijzigen...

Hopelijk kan er mij iemand helpen....

vele groeten
 
vreemd? werkt niet goed. ik zou eens proberen een ander toetsenbord, want het lampje moet gaan branden, als je cabslock indrukt.
 
Ik denk dat mijn vraag niet goed begrepen werd.
Bij het installeren van XP Pro kun je kiezen : ofwel duidt je de caps lock toets aan om van hoofdletters naar kleine letters te gaan ofwel duidt je hiervoor de shift lock aan. Standaard staat dit op de shift lock...
Dus als je dit niet aanpast bij het installeren moet je de shift lock steeds gebruiken.
Graag zou ik dit (na de installatie) kunnen veranderen. Bij de meeste geïnstalleerde XP 's staat dit namelijk zo geprogrammeerd. Dit is lastig als je anders gewend bent bij vorige windows versies.
Ik heb reeds gezocht op de help desk, in het configuratiescherm, bij microsoft support en ik heb in de bios gezocht, maar nergens vind ik dit terug...
Herkent iemand dit probleem en heeft hij/zij dit kunnen oplossen?? Graag een goede tip...
Alvast bedankt

groetjes
 
nou ik heb xp home, en m,n dochter xp pro, en de instellingen,zijn gewoon standaard cabslock, ik wist niet eens dat deze optie bestond? ik heb ook niet eens shiftlock, alleen shift.
 
CAPSlock

Hai,

Heb ook windows XP en bij mij staan de icoontjes van CAPSlock en NUMlock rechts onder in mijn beeldscherm. Als je daar met de linker muisknop op klikt kun je de instelling van die knop veranderen.

Succes!!
 
Re: CAPSlock

Geplaatst door conpom
Hai,

Heb ook windows XP en bij mij staan de icoontjes van CAPSlock en NUMlock rechts onder in mijn beeldscherm. Als je daar met de linker muisknop op klikt kun je de instelling van die knop veranderen.

Succes!!

Heb jij toevallig een draadloos toestenbord? Of eentje zonder lampjes?
 
Via PB kreeg ik binnen:

ritaon
Junior Member



Geregistreerd sinds: Apr 2003
Aantal berichten: 3
toetsenbord
ik heb geen draadloos toetsenbord, er staan wel lampjes op
__________________
ritaon

Reageer aub op het forum en niet via PB.:).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan