caps lock weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

salletti

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2007
L.S.

Na het opstartprobleem met foutieve melding te hebben opgelost heb ik in msconfig enkele bestanden weggevinkt..

Nu krijg ik als ik de caps lock toets indruk geen melding meer rechts onder in het scherm
zoals hiervoor. het geval was.

toen kreeg ik altijd de melding : CAPS LOCK ON/ CAPLOCK OFF.

Kan iemand mij een oplossing hiervoor geven of welk bestand ik daarvoor weer moet inschakelen?

met vr gr peter..

Waarschijnlijk doet dit de software die bij het toetsenbord is bijgeleverd.
Welk merk toetsenbord en muis heb je?

capslock

peter

towetsenbord en muis zijn van microsoft ....allebei draadloos.

met vr gr peter

Weet je ook welk type toetsenbord en muis?
Probeer anders even de cd met drivers opnieuw te installeren, hierbij wordt automatisch alles hersteld.
Als je zeker bent hoe het moet kijk dan even in msconfig>>tablad opstarten en kijk in de lijst of er iets van microsoft instaat ( waarschijnlijk ergens in program files) NIETS VERANDEREN ALS JE ER NIET ZEKER VAN BENT!

caps lock

keyboard 1.0 A

Mouse wireless optical mouse 2.0

kun je hier wat mee??? prof pc.

ga nogmaals in opstart kijken maar ik kan daar niet ontcijferen wat voor een programma dat moet zijn

Intelli point misschien???

groetjes peter

Intelli point misschien???

Dit is de driver voor je muis.
Aan je toetsenbordtype te zien heb je dus een apart toetsenbord en een aparte muis.
Dus hierdoor gaat je toetsenbord nog niet werken.
Probeer even de drivers opnieuw te installeren van je toetsenbord.

Nou prof pc. het volgende gedaan

start..alle programmas ...keyboard dan setting....caps lock zoeken aanklikken edit en dan kun je aanvinken of afvinken ...caps lock on screen....of caps lock off screen.

Bedankt voor de hulp en opgelost

met vr gr Peter

Okay, blij dat je er toch zelf bent uitgekomen :)

Zou je a.u.b. de status van de vraag willen aanpassen door rechtsonderin op 'Vraag is opgelost te drukken?

Bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan