caps lock werkt niet in product key?

Status
Niet open voor verdere reacties.

trick

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Ik probeer mijn winxp opnieuw te installeren en in het scherm van de product id kan ik de caps lock niet gebruiken wel in het voorafgaande scherm. Wie weet raad?

Windows maakt er toch zelf hoofdletters van ?

Ja .. en wat bedoel je daar mee? Ik moet volgens de code 2 kleine letters invoeren en dat lukt dus niet

En wat gebeurt er als je die letters in hoofdletters laat?

als je nu eens probeert om de kleine lettertjes in te voeren met de shift toets ingedrukt... meestal inverteerd tie dan de boel... maw.. alles is hoofdletters.. en met shift worden het kleine letters...

Ik heb een andere cd rom genomen met alleen maar hoofdletters in de bijbehorende versie, nu lukte het wel. Het is een pc van mijn vriendin die gecreched was en ik zou hem met haar cd rom van winxp opnieuw installeren. Maar nu weet ik nog niet waar ik deze ingevoerde gegevens terug kunt vinden. Ik heb het eens geweten
Start.Uitvoeren .Regedit. en dan verder weet ik het niet meer?

Ik heb met de xp key nog nooit de capslock of de shift gebruikt. Ik heb xp pro. Heb je niet een cijfer of een letter verkeerd staan?

Geplaatst door trick
. Maar nu weet ik nog niet waar ik deze ingevoerde gegevens terug kunt vinden. Ik heb het eens geweten
Start.Uitvoeren .Regedit. en dan verder weet ik het niet meer?

Als je aida32 download en installeert, kun je ook je registratiecode zien. http://www.snapfiles.com/download/dlaida32.html (start automatisch) Onder besturingssysteem, besturingssysteem.

[edit]Tooltje van binary werkt nog sneller:D [/edit]

Laatst bewerkt:
reg code

Bedankt dat wist ik eigenlijk toch, heb aida al.
Mijn volgende probleem is dat ik ineens een hele harde schijf niet meer terugvind na het installeren van windowsxp, hoe kan dit in godsnaam ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan