CapsBlock 1.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0231

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
De downloads zijn verwijderd vanwege veroudering. De nieuwe versie is hieronder te downloaden (ALPHA 1.98, TO TRY)

Groet
gast0231
Ex-DevelopmentLeader

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, het zal werken maar ik zie het nut er niet van in :(

Ik heb het gemaakt, omdat ik tijdens het typen vaak hele zinnen in hoofdletters had, en dan moest ik de hele zin op nieuw typen. Dit stoorde mij vooral tijdens het programmeren.

Okay, dat zie je toch?
Maar okay, ondanks dat ik het nut niet zie werkt het wel. :)

Probleem gevonden !

Helaas neemt het programma veel van je CPU in gebruik. Ik werk nog aan een oplossing, en ben nu overgestapt op een andere programeertaal.

Groet
Bas Dalenoord
DevelopmentLeader

Leuk, maar zo'n programmaatje bestaat al.

Ik gebruik het al jaren en het bevalt me goed.
Nooit meer hoofdletters waar ik het niet wil. :)

Ik heb het gemaakt, omdat ik tijdens het typen vaak hele zinnen in hoofdletters had, en dan moest ik de hele zin op nieuw typen. Dit stoorde mij vooral tijdens het programmeren.

dan selecteer je alle text en druk je op Capslock.
en dan de eerste lerrt Hooft zo kan het ook

interesant - met welke taal schrijf/schreef je het? Wat doe je nu?

Ik heb deze versie gemaakt met vTask Studio, maar ik ben nu bezig met Lazarus, omdat dat waarschijnlijk minder CPU verbruikt.

Nog even een vraagje :

Ik heb zelf het programma op een andere computer geinstaleerd, maar daar kreeg ik een error. Ondervinden jullie geen problemen ?

Groet
gast0231
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Binnenkort :

CapsBlock 2.0 Béta - Met een nieuwe splashscreen en meerdere blokkeringsfuncties

Als ik een programma gebruik, dan moet het doen wat ik wil en wara het voor gebruikt is, meer niet.

Een splashscreen lijkt mij dan ook totaal overbodig. Meer iets ter bevrediging van de maker (s) :rolleyes:

Een keertje is niet erg en een about ook niet, maar geef wel de optie om het uit te zetten. :thumb:

ja dat lijkt me een goed plan hoe zet ik het prog nu uit?

ik heb V1.0 en V1.1 met elkaar Vergeleken

en V1.1 Gebruik meer Geheugen dan V1.0??

en jij zeg anderzom :D

dat zauw kunnen ik zall em downloaden op me Werk komputer die is sneller kijken wat het resultaat is! :thumb:

Verder is het een leuk iedee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan