Carbon-Mod

Status
Niet open voor verdere reacties.

GTAIV

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2009
Berichten
83
Beste HM'ers,

Ik heb een Gigabyte iSolo 210 kast met een mesh "raampje" en 2 CCFL's erin, en de binnenkant is grijs. Dat vond ik niet mooi dus heb ik Carbon folie besteld om de binnenkant te beplakken. Nu denken jullie zeker: waarom spuit je hem niet gewoon zwart? Dat had ook gekund, maar ik ben pas 12 en ben bang dat het resultaat niet mooi wordt.

Heb een maand terug ofzo de 2 meter lange rol ontvangen (leek me wel genoeg :p), maar moest nog naar school en het was warm weer dus kwam er nog niks van. Maar ik ben gister eindelijk begonnen! Zie update hieronder.

Dit is m'n 1e casemod!
 
Laatst bewerkt:
Update

Ik heb gistermiddag alles uit m'n kast gehaald, was leuk om te doen :D

Foto van m'n lege kast:

foto0006lw.jpg


Foto van m'n kast samen met de voeding :p:

foto0009p.jpg


Morgen ga ik beginnen met plakken! :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Update

YES! Ik ben klaar! Heb gister alles op maat geknipt/gesneden, overal terpentine op gedaan zodat het goed plakt, en heb het er langzaam op geplakt. Vandaag alles ingebouwd en de kabels zo veel mogelijk proberen weg te werken.

Ben blij met het resultaat! Hieronder een aantal foto's! Sorry voor de slechte kwaliteit van de 1e foto, heb de foto's met m'n mobiel gemaakt.

89920753.jpg


36290504.jpg


72766698.jpg


Ik ben benieuwd naar jullie meningen, denk wel: ik ben pas 12 ;)
 
Whooo nice :thumb: waar koop je dat spul, (ben zelf 14) ga m`n HAF 922 ook windowen dus waar koop je dat spul?

:)
 
Update!

Ik heb m'n computer geupgrade!

Had eerst een Pentium 4tje, nu:

- AMD Athlon II X3 440
- 4GB OCZ Gold geheugen
- 500GB WD HDD
- ASUS M4A77T Moederbord
- CoolerMaster Hyper 212PLUS CPU cooler
- 3x CoolerMaster R4xxx 120mm fans

Foto's volgen binnenkort!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan