Card reader drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

shadowreaper112

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2009
hey lui,

ik heb een sony VAIO laptop met ingebouwde card reader, ik ben erachter gekomen dat het de Texas Instruments 5-in-l Multimedia Card Reader is.

ik heb recent windows 7 geïnstalleerd, en de drivers zijn blijkbaar weg, want hij wordt niet meer herkent door mijn computer. Nu heb ik de drivers gezocht op de VAIO site - niets

ook na wat zoekwerk bij google zag ik alleen maar Ubuntu drivers.

heeft een van jullie enig idee waar ik de drivers vandaan kan halen?

yep, das t eerste waar ik naartoe ging. het probleem is dat er geen drivers, alleen maar utility's staan. ik heb de vaio updater ook gedownload en gedaan, maar er staan geen drivers verder..

Hoi !

Weet je wel zeker dat je kaartlezer niet geinstalleerd is ?

In Win 7 wordt de lezer alleen in Computer weergegeven als je er 'n kaartje in douwt !

Greetz,

Harry.

ja ik weet het zeker ;)

bij device manager staat een uitroepteken bij Mass Storage Controller

de TI site is nou ook niet echt "customer friendly"

Hoi !

Tja, ik lees op de Sony-site:

De oorspronkelijke stuurprogramma's bevinden zich normaal gesproken ook op de harde schijf van uw computer, in de map C:\Windows\Drivers of C:\Drivers. In het geval van oudere modellen kunt u de stuurprogramma's mogelijk op de herstelschijven vinden.

Dus: wat is je probleem nu ?

Greetz,

Harry.

dat als ik hem wil installeren via mijn harde schijf, hij een foutmelding geeft:

kan de driver software niet installeren; als U weet wie de maker is van dit product kunt U de site van de maker raadplegen

(:fout 6)

Hoi !

Ben je van OS veranderd ?

Je zult 'n driver van Sony nodig hebben, want Sony past de drivers altijd aan.

Met Sony-problemen heb ik altijd veel aan het forum op deze site: http://www.agoraquest.com/ gehad.

Greetz,

Harry.

tja sony weer he....

ik heb hem inmiddels gejat van de Acer site, de Aspire serie heeft dezelfde card readers blijkbaar, daar kan je hem gewoon vandaan halen (kijk een paar modellen door totdat je TI ziet staan bij manufacturer)

had ik nooit opgekomen totdat ik de laptop van mijn moeder erbij haalde (een Acer Aspire dus) en die dezelfde cardreader had

thanks voor de steun nog jongens ;)

Ik heb ook een Sony VGN AR71S en heb hetzelfde probleem na updaten naar een 64-bit Windows 7.

Heb je alsjeblieft een directe link naar de card reader driver bij Acer?

Ik heb tevens het probleem dat de Fn toesten niet meer werken.
Op zich niet zo erg maar nu moet ik 's avonds mijn zonnebril op om naar het scherm te kijken want de brightness toetsen werken niet meer.

Ik heb trouwens de correcte NVida grafische card drivers gevonden, misschien kan ik je daar dan mee helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan