Cardreader Apacer ER151

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nick04

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2004
Hallo,

Mijn vader heeft een USB cardreader gekocht, maar deze doet het niet. Bij apparaatbeheer staat een uitroepteken bij "USB-apparaat voor massaopslag". Als ik dit verwijder en de computer opnieuw opstart detecteert hij de cardreader wel, tot ik de computer weer opnieuw opstart dan ziet de computer hem niet meer. Hoe los ik dit op?

Wel goed aangesloten? En probeer even nieuwe drivers zoeken in apparaatbeheer misschien pakt die hem dan wel

Laatst bewerkt:
Hij heeft windows XP, daar horen toch geen drivers bij??
Volgens mij zit hij goed aangesloten, want hij doet het wel even als ik hem uit apparaat beheer verwijder.

Al een keer installatie ongedaan gemaakt in apparaat beheer en dan op nieuw opstarten?+
Brand power led wel?

Laatst bewerkt:
Als ik het apparaat "USB-apparaat voor massaopslag" uit apparaatbeheer verwijder, en de computer opnieuw opstart werkt het apparaat even. Als ik dan de computer voor de 2e keer opnieuw opstart werkt de cardreader niet meer en staat er weer een uitroepteken bij "USB-apparaat voor massaopslag".

Nick,

Heb je wel minimaal SP1 geinstalleerd op de PC ??
Anders wordt usb2.0 inderdaad niet goed ondersteund.....

:cool:

Hoe kan ik zien of SP1 al op deze computer geinstaleerd is?? Als ik windows update uitvoer zie ik hem niet tussen de updates staan.

gebruik de windowstoets (met het vlaggetje) en de pause/break toets om bij systeem eigenschappen te komen. Kan ook door met de rechter muisknop op deze computer te klikken en te kiezen voor eigenschappen

Bij tabblad algemeen krijg je dan info te zien over je xp en eventuele Service packs ;)

Ik zie er niets staan over een service pack, dus zal deze wel niet geinstaleerd zijn. Ik zal hem vanavond meteen instaleren, als mijn vader een backup gemaakt heeft van zijn documenten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan