cardreader blokkeert windows7

Status
Niet open voor verdere reacties.

345jootje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 feb 2010
Berichten
0
Tijdens installatie windows7 moet ik de cardreader loskoppellen van het moederbord om verschijving van de driveletters tegen te gaan. Na de installatie van windows7 die prima werkt overigens wil ik mijn cardreader weer aansluiten. Echter kom ik tijdens de opstart procedure niet verder, er blijft een knipperende cursor zichtbaar en er word dus niet verder geboot. In het bios heb ik de opstartprocedure verschillende keren veranderd. Nu staat er enkel "First boot: hard disk" de rest heb ik op disabeld gezet. Echter weer als ik de cardreader aansluit blokt deze weer het bootproces, disconnect ik hem weer dan start windows7 weer gewoon op. Wie weet de oorzaak?
 
Welkom op Helpmij.:)

Ik ga er vanuit dat je geen memory kaartjes in de cardreader hebt tijdens het opstarten. Zorg dat de pc is opgestart en je cardreader ook aangesloten is.

Kijk dan eens bij schijfbeheer of je de drives van de cardreader nieuwe drive letters kan geven. Neem dan bij voorkeur de laatste letters van het alfabet.
 
Als ik de cardreader aansluit start heel windows niet meer op dus kan ik ook niet bij schijfbeheer komen. Er zitten absoluut geen geheugenkaartjes in de cardreader.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan