Cardreader probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tijmen112

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 dec 2007
Berichten
1
Hallo,

Ik heb eigenlijk al sinds de aanschaf van mijn laptop het probleem dat de cardreader niet goed werkt. Hij herkent de geheugenkaartjes wel, en opent ze zelfs ook, maar na een bepaalde tijd verwijdert de computer blijkbaar zelf de hardware. Het werkt dus steeds maar even en veel te kort, meestal wordt het kaartje eruit gegooit op het moment dat ik foto´s van het geheugenkaartje naar mijn computer probeer te kopieren. Het geheugenkaartje kan niet kapot zijn, want als ik deze in mijn camera doe en via USB aansluit werkt het prima. Ook wordt de cardreader niet weergegeven in ´mijn computer´.
Ik heb geen idee van het merk van het apparaat, want het is een ingebouwde cardreader.

Ik heb al eens eerder hetzelfde probleem gehad met mijn dvd speler in de laptop, maar dat was te verhelpen met een kleine registerwijziging...ik heb hierover nog niets kunnen vinden.

Misschien nog meer relevante informatie: Ik heb een acer aspire 5630, en ik draai nu op windows vista. ik heb al geprobeerd om stuurprogramma's bij te werken van de cardreader via apparaatbeheer, maar ik heb eigenlijk geen idee welk apparaat de cardreader moet voorstellen, het lijkt erop dat er een cardreader in staat voor ieder formaat geheugenkaartje dat hij moet kunnen lezen. Ik heb dus gekeken of er een nieuw stuurprogramma was te vinden voor al die afzonderlijke apparaten, maar niets gevonden helaas. Ik zal er even een plaatje van het apparaatbeheer bij doen, om het een beetje begrijpelijk te houden..:)

http://img66.imageshack.us/my.php?image=naamloosni2.jpg

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen, of heeft iemand hetzelfde probleem? Het is voor mij niet echt een heel groot probleem, omdat het via de USB dus gewoon wel prima werkt, maar ik zou toch liever zien dat de cardreader ook gewoon werkt.

Alvast bedankt voor de hulp,

Tijmen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan