Cardreader USB Hub + Audio + Firewire aansluiten aan Msi Mobo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die moet je aansluiten op je usb-poort.

Heb je de instructies in de handleiding wel gelezen?

de instructies zijn waardeloos...het is geen externe...

er zitten kabeltjes bij voor de cardreader...voor het geluid..en de usb + firewire

eehm..tja...een msi...bij hardware staat intel en een hele cijferwerk..

weet jij omgeveer waar ik et kan vinden?

dan ga ik et strx voor je op zoeken..

in de hoop voor hulp:D

Oki dan ga ik die vanavond efkes downloaden...en geef ik dan antwoord...kzit op me werk nu...beetje ver van me pc;)...alvast bedankt tot nu toe:thumb: :D

Moederbord ID 62-6100-001169-00101111-040201-I845E$16566E00_A6566IMS V6.1 091304

Moederbordnaam MSI 845E Max (MS-6566E)
:cool:

Hmm Dus Niemand Kan Me Meer Helpen....

Laatst bewerkt:
.... dus op de blauwe en gele stekker [zit onder de ide aansluiting] aansluiten......

een is al bezet voor de usb die ik aan de 8ter kant heb gezet(zat er al gelijk in)..sorry voor dat tripplepost mankentje..dus ik heb nu nog een blauwe over..de stekker die ik heb heeft 4 pinnetje met verschillende kleuren..en de connector heeft negen dingetjes waar die pinntjes op kunnen...maakt dit iets uit?

Nee.... die stekkers zijn voor 2 usb poorten per stekker.... dus zowel op de gele als op de blauwe [maar op de gele heb je, begrijp ik, al een dubbele voor de extra bracket aan de achterzijde op zitten] kun je 2 usb "dingen" aansluiten....

men pc zegt dat hij de hardware niet kan herkenne...ik heb em in die andere conector gezet...ik heb 9 pinnentjes en 4 draden..maakt et iets uit welke ik op welke pin zet?
ik kan alleen gebruik maken van de usb oplader...dus als ik mijn telefoon erop zet laat hij op..maar daar blijft het ook bij..

nog iemand een suggestie???

Zeker maakt dat uit op welke pin je wat zet.... bij 4 draden blijft in ieder geval het pinnetje boven het lege plekje ongebruikt... Maar ik begrijp dat je 4 losse draden hebt? En dus niet 1 stekkertje met 4 draden ...? In dat geval zou er ergens tekst op die losse pinnetjes moeten staan... de volgorde moet zijn: USBPWR, USBP0-, USBP0+, GND
[als je het moederboard zo bekijkt dat de stekkertjes onder zitten, moet je deze volgorde van links naar rechts aanhouden]

ik heb:

rood- VCC
wit- D-
groen- D+
zwart- GND

mijn volgorde was rood wit groen zwart..

Deze volgorde is goed..... Er zat geen driver cd'tje bij dat ding waarschijnlijk? [Hoewel... in de advertentie staat er wel een schijfje bij.....] Volgorde is meestal: eerst de driver installeren, dan de reader aansluiten.....

ik heb de fabrikant gesproken..hij is mogelijk defect;)..dus hij stuurt een nieuwe..die cd zegt ook dat hij geen reader kan vinden..dus als ik de nieuwe heb..hoort u van mij

ik heb een nieuwe panel ontvangen..die doet et ook niet..dus het moet wel aan mijn pc liggu..zou het iets met die BIOS te maken hebben..er staat dat die van mij 2 jaar oud zijn..mss zelfs langer..voor de rest heb ik alles geupdate tot zo ver ik weet...

MVG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan