cardreader

Status
Niet open voor verdere reacties.

rienbos

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2003
Berichten
121
Hallo allemaal,
Nadat ik xp-prof heb geinstallerd werkt mijn Sweex cardreader niet meer. Hiervoor had ik xp-home en werd hij gewoon herkend. Als ik hem nu aansluit krijg ik de boodschap "onbekend usb apparaat". Voor xp hoef je geen software te installeren volgens de gebruiksaanwijzing. Verder werken al mijn usb apparaten correct. In eerdere topics over de Sweex cardreader las ik dat je beter een ander merk kan kopen dan Sweex maar daar heb ik niets aan. Weet iemand de oplossing waarom hij niet herkend wordt. Alvast bedankt voor het antwoord.
 
Kun je hem na aansluiting mischien verwijderen in apparaatbeheer, daarna evt de pc herstarten en de reader opnieuw inpuggen? Wat Sweex betreft, mijn randapparatuur van Sweex geeft geen problemen.
 
Ik heb dat gedaan maar als ik hem weer aansluit dan gebeurt er niets.
 
Windows XP Service pack 2 geinstalleerd?
 
Ik ken het probleem, je kunt van alles proberen maar ik heb er meerdere nieuw in de doos liggen hier, die niet werken in windowsxp home en prof, wel allemaal van sweex, je kunt contact opnemen met de helpdesk, help allemaal niets je krijgt van die antwoorden wat nergens op slaat.
Zoals niet compatable met je moederbord bios updaten patch downloaden (wat voor patch weten ze niet.)
Heb alles geprobeerd er is maar één oplossing mijt dit merk en koop gauw een andere voor €12.50 heb je er één die wel werkt en doe deze richting de vuilnisbak.
Het probleem doet zich niet alleen voor met cardreaders maar ook met netwerkkaarten, firewire kaarten, usb enz. geven conflicten in vele systemen wel allemaal van het merk sweex
 
Dan zit er denk ik niets anders op dan een nieuwe te kopen. In ieder geval bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan