cardreader

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
hallo,

ik heb vista en in mijn kast een cardreader om oa. sd kaarten te kunnen lezen en div. dingen op te zetten,maar nu als ik erop klik en wil kijken wat er op deze sd kaart staat dan word hij niet gezien en blijft hij maar zoeken totdat hij aangeeft ""windows explorer'' reageert niet .
ook met verschillende gebruikers blijkt dat hij niet reageert ook na opnieuw opstarten wat kan dat zijn terwijl wel het groene lampje -wat hoort- ernaast wel blijft branden dus is er signaal lijkt mij!
deze sd kaart heeft het hiervoor wel gedaan en geeft verder geen foutmeldingen,hoe krijg ik dit verholpen?

gr sierras.

vista premium met een dual processor 2,13 ghz een aparte cardreader dvd station harde schijf 250 gb in 2en gedeeld en van februari dit jaar 2 giga geheugen 32 bits vista.

gr sierras

Er hoefden geen drivers te worden geinstalleerd?
Bij externe cardreaders via USB is dat niet nodig, is het gewoon Plug & Play, maar bij interne is het af en toe nog nodig.
Welke cardreader heb je?

hoi michael,

volgens de gegevens heb ik een generic sd/mmc usb device kant en klaar ingebouwd.
staat verder geen naam op maar er kunnen 4 verschillende qua grote kaarten in en hoefde zonder software geinstalleerd te worden.En word nog steeds erkend.

gr sierras

Dat is logisch, maar heb je niet nog een ander flash kaartje, bijv. van een telefoon of digitale camera?

hoi michael,
heb net een andere geprobeerd van mijn camera die leest hij direct,nu denk ik dus dat die andere sd kaart de geest heeft gegeven maar begrijp het alleen niet en deze is pas 2 w-3 weken oud terwijl de koperen aansluitingen er nog gaaf uitzien!!!!
kan je deze op de 1 of andere manier formateren of weer gebruiksklaar maken of is het dan einde oefening of wat anders.

gr sierras

hoi michael,

ik ben er achter wat het probleem was nl. dat deze kaart van mijn zoon van zijn telefoon een wachtwoord had ,deze toen eruit gehaald en dan kan de pc hem wel lezen alleen dat geeft de pc niet aan,maar bedankt voor de inzet het is nu opgelost .weer wat wijzer.

gr sierras

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan