carmageddon 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

lgroot

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2002
Beste mensen,

Ik heb een tijd geleden carmageddon 2 gekocht. Doet het perfekt alleen de mensen zij eliens. Bestaat er een patch voor dat ze weer mensen worden. Het is de Duitse Versie van het spel. Bedankt alvast.

Dat is een miskoop die duitsers moeten altijd het geweld der uit halen en dat soort ongein. K' denk niet dat er een patch is het gaat hier alleen om de duitse versie en gogle (jaha ik weet dat het google moet zijn maar dat klinkt zo leuk) kan niks vinden. Had ik ook met mijn gbc versie van carmegedon daar waren de mensen zombies.

unless you buy the UK version of the game, in which case you get Zombies, or if you buy your Carma in Germany and you get to mow down H.R. Giger style aliens. But if you do, and you still feel the need to vent someone elses's spleen there's a unofficial blood patch available at quite a few Carmageddon web sites. This being a family web-mag (ahem), I couldn't possibly give you the address, though if you went to a web search engine and looked for 'Pedestrian Precinct', you'd be on the right track.
Bron: http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/reviews/pc/dec98/carma2.html

Er zijn dus wel zogenaamde "blood patches" voor, maar waarschijnlijk geen officiele.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan