cartidge

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroenotje

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2002
Mijn printer doet heel raar (HP officejet T45) de kleurencartridge zou volgens het schermpje gecontroleerd moeten worden. Als ik hem dan tevreden stel, gaat hij een uitlijnpagina uitprinten, maar zonder kleur! Dit allemaal sinds ik de zwarte cartidge heb vervangen! Niets helpt, weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ik dacht zelf aan het schoonmaken van de contacten op de cartridge, maar ik weet niet waarmee ik dat schoon kan maken. Dus weet iemand het antwoord? Mail het dan, het is dringend!

De printerkop kan je schoonmaken met een pluisvrij doekje met lauw water.
De printplaat contacten kan je schoonmaken met een wattestaafje gedrenkt in alcohol.
Maar je kan ook proberen de printer driver te verwijderen en opnieuw te installeren.

Geplaatst door vanschagen
.
De printplaat contacten kan je schoonmaken met een wattestaafje gedrenkt in alcohol.
.

Gebruik NOOIT alcohol op die printplaat contactjes !!
Die gaan daarvan kapot !

Geplaatst door bartb112

Gebruik NOOIT alcohol op die printplaat contactjes !!
Die gaan daarvan kapot !
Welnee ik zit al 25 jaar in de electronika en doe dit dus al 25 jaar nog nooit kapotte printplaatjes gehad.
Maar jij bedoeld misschien,dat het stuk gaat als je of acceton gebruikt of MEK of Chlorotheen,dan kan de opdruk er afgaan maar het koper gebeurd niks mee.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan