cartrans_win_multi.exe werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

kennydp

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2012
hallo iedereen

ik zit met een dom maar wel erg vervelend probleem.

het gaat als volgt.
ik heb mij gisteren een games gekocht voor de pc, car transport simulator 2013
ik heb hier heel lang zitten over twijfelen om deze games te kopen (kheb er nu al spijt van)

thuis komend volle spanning het spel direct in de pc gestoken en installeren maar.

alles is heel goed gegaan van installatie dus alles zou moeten klaar zijn voor gebruik,
dus starten maar, dubbel klik op het icoontje en .............

het laad niet, beter nog ik krijg volgende kader te zien:

cartrans_win_multi.exe werkt niet meer (heeft het dan ooit al gewerkt lol)

er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt.
het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is .

PROGRAMMA AFSLUITEN

en walla gedaan met de fun

en nu ik heb de games al meerdere malen herinstalleert en als admin uitgevoerd en compatibeliteit na gekeken,
kortom alles zit goed dus de vraag is WAT VOOR ZEVER IS DIT NU WEER

kers verse pc met win 7 op en het spel kan niet nieuwer zijn is trouwens nog een jonge games amper 1 jaar bestaand

hoe kan ik dit oplossen of is mijn 19euro (voor de games) van slag vuilbak geworden dan pffff:confused:

wie helpt mij!!!!!

alvast bedankt kenny

Laatst bewerkt door een moderator:
Voldoet je computer wel aan de specs van het spel?

Beste Kenny, ik heb de overvloed aan emoticons even verwijderd. We hebben de mogelijkheid een emoticon te gebruiken maar het is denk ik niet de bedoeling heel je verhaal ermee vol te zetten. Het weerhoud mensen ervan je bericht te lezen en serieus te nemen en zodoende heb jij minder kans op een antwoord.

Beste Kenny, ik heb de overvloed aan emoticons even verwijderd. We hebben de mogelijkheid een emoticon te gebruiken maar het is denk ik niet de bedoeling heel je verhaal ermee vol te zetten. Het weerhoud mensen ervan je bericht te lezen en serieus te nemen en zodoende heb jij minder kans op een antwoord.

oke bedankt he

Ga naar Start dan rechts klik Computer. En dan zie je de specs. Een simulator game heeft minstens 2,5 GHz Processor nodig. En 1 GB RAM.

De hardware eisen staan meestal op de doos vermeld, dat kan je dan vergelijken met je eigen computer.

oke jah heuh van eisen voor de pc en het spel was ik al van op de hoogte ja
het spel vraagt 2.4GHz ik heb er 2.8GHz dus al geen probleem he en heb 2gb ram zitten wat het spel ook vraagt
maar daar ligt het dus niet aan op een laptop hier bij mij die 1.4GHz heeft en 1gb ram kan ik het spel wel spelen
enkel de career mode gaat niet dan blijft het spel laden jah laptop is dan ook veel te licht lol
en aan mijn video kaart zal het ook wel niet liggen spel vraagt Nvidia geforce 6800gt ik heb een 7800 zitten
en over de directx9 ook geen probleem heb dit ook geinstalleerd was nodig voor ander games
het moet dus echt wel aan wat anders liggen

groetjes kenny

Hoi Kenny,

heb je echt nogh directx9? Ik heb hier al directx11. Het zal toch niet zo eenvoudig zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan