hallo iedereen
ik zit met een dom maar wel erg vervelend probleem.
het gaat als volgt.
ik heb mij gisteren een games gekocht voor de pc, car transport simulator 2013
ik heb hier heel lang zitten over twijfelen om deze games te kopen (kheb er nu al spijt van)
thuis komend volle spanning het spel direct in de pc gestoken en installeren maar.
alles is heel goed gegaan van installatie dus alles zou moeten klaar zijn voor gebruik,
dus starten maar, dubbel klik op het icoontje en .............
het laad niet, beter nog ik krijg volgende kader te zien:
cartrans_win_multi.exe werkt niet meer (heeft het dan ooit al gewerkt lol)
er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt.
het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is .
PROGRAMMA AFSLUITEN
en walla gedaan met de fun
en nu ik heb de games al meerdere malen herinstalleert en als admin uitgevoerd en compatibeliteit na gekeken,
kortom alles zit goed dus de vraag is WAT VOOR ZEVER IS DIT NU WEER
kers verse pc met win 7 op en het spel kan niet nieuwer zijn is trouwens nog een jonge games amper 1 jaar bestaand
hoe kan ik dit oplossen of is mijn 19euro (voor de games) van slag vuilbak geworden dan pffff
wie helpt mij!!!!!
alvast bedankt kenny
ik zit met een dom maar wel erg vervelend probleem.
het gaat als volgt.
ik heb mij gisteren een games gekocht voor de pc, car transport simulator 2013
ik heb hier heel lang zitten over twijfelen om deze games te kopen (kheb er nu al spijt van)
thuis komend volle spanning het spel direct in de pc gestoken en installeren maar.
alles is heel goed gegaan van installatie dus alles zou moeten klaar zijn voor gebruik,
dus starten maar, dubbel klik op het icoontje en .............
het laad niet, beter nog ik krijg volgende kader te zien:
cartrans_win_multi.exe werkt niet meer (heeft het dan ooit al gewerkt lol)
er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt.
het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is .
PROGRAMMA AFSLUITEN
en walla gedaan met de fun
en nu ik heb de games al meerdere malen herinstalleert en als admin uitgevoerd en compatibeliteit na gekeken,
kortom alles zit goed dus de vraag is WAT VOOR ZEVER IS DIT NU WEER
kers verse pc met win 7 op en het spel kan niet nieuwer zijn is trouwens nog een jonge games amper 1 jaar bestaand
hoe kan ik dit oplossen of is mijn 19euro (voor de games) van slag vuilbak geworden dan pffff

wie helpt mij!!!!!
alvast bedankt kenny
Laatst bewerkt door een moderator: