Cartridge loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Racheelx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2014
Berichten
1
Aan alle techneuten onder ons, ik heb een probleem waar ik maar niet uit kom :(

We hebben thuis de Epson Stylus BX320FW, geweldige printer die het altijd trouw heeft gedaan.
Nu heeft mijn broertje laatst de cartridge verwisseld, dit gaat altijd goed maar nu klinkt de printer net alsof er van binnen iets kapot gaat. Wat blijkt, meneer had de cartridge eruit gehaald maar niet de nieuwe erin gestopt. Vervolgens de printer uit gezet en dan krijg je de melding dat je cartridge niet goed zit.

Tsja, wat doe je dan? Naar zijn idee doe je de printer dan dus uit, weer aan en wacht je tot de cartridge bij precies het goede punt komt om het klepje open te trekken waardoor de cartridge houder vastloopt. Je propt de nieuwe cartridge erin, en je zou verwachten dat hij dan verder gaat daar waar hij was gebleven. Niet dus.

Met een hoop herrie en gekraak, alsof hij van binnenuit kapot gaat of vastloopt, gaat hij nu aan. Er word geen melding weergeven. Niets nada noppes, behalve dan een heleboel herrie.

Wie o wie heeft de gouden tip? Heeft er iemand dit al eens meegemaakt?

:)
 
Ik denk dat dit nagenoeg niet op te lossen is zonder echt het apparaat hier onder mijn handen te hebben.
Ik zou de spaarpot van je broertje alvast in beslag nemen.

Groeten Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan