hoi Eric, ik weet niet of dat virus op die cd van Casema zat, maar die software kenner, zei dat er een hoop trammelant van komt als je XP hebt. En we hadden Norton Antivirus erop zitten voordat we gingen installeren, dus dacht ik, als leek, dat we voldoende beveiligd waren om het internet op te gaan. En tijdens het installeren van de cd is die virus er tussen gekomen, want tijdens de installatie van die cd, is de computer 3 keer uitgeschakeld, terwijl er bestanden binnengehaald werden via de casema website. Dus zat dat virus op de website van Casema? Wie zal het zeggen? Ik ben bang dat er niets te claimen valt bij casema! Toen mijn dochter het internetpakket binnen kreeg, zat er geen ethernetkaart bij. De medewerkers van Casema vonden dat wel slordig en ze zouden direct een nieuwe leveren. Vele telefoontje en euro's verder heeft ze na drie weken die kaart binnen gekregen, maar je dacht toch niet, dat ze dan drie weken niet hoefde te betalen! Nee, het abonnement gaat gewoon door! Dus of er iets te claimen valt, dat betwijfel ik ten sterkste. Het enige voordeel is dat ze nu een 'nieuwe' tweede hands computer heeft! Hij werkt als een tierelier en er zitten allerlei beveilingsprogramma's op! Om met Johan Cruyff te spreken, in ieder nadeel zit een voordeel! Groetjes Ria :thumb: