Casema - Laptop - Desktop - Xbox 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gregyor

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 nov 2002
Berichten
1.113
Beste,

Ik heb sinds 2 januari een compleet pakket van Casema.
Daarnaast heb ik een Linksys WAG54 router/modem (draadloos).

Ik wil alles in een netwerk hangen, achter het modem van Casema (motorola ) heb ik de Linksys geplaatst. De instellingen in de Linksys aanpassen dat ik meteen verbinding heb in huis lukt mij niet. Ik kan hem niet configureren zodat ik draadloos kan werken via mijn laptop, (nu nog) gedraad op de desktop en de xbox. Ik moet eerst de modem resetten, vervolgens de router en dan heb ik supersnelle verbinding.

Hoe moet ik de apparaten configureren zodat het zowel draadloos (wat nu dus helemaal niet werkt, de laptop doe ik zelfs ook met UTP) als gedraad werkt?
Ben een beetje ten einde raad om dat de mensen bij de helpdesk van Casema het niet weten.
Weten jullie dit?

Groet
 
Ik weet niet of de Linksys geschikt is voor kabel anders zou ik zeggen plaats de Linksys ipv de Motorola.Werkt dat ook niet dan zou je eigenlijk en wireless router moeten hebben omdat je Motorola al een modem is.
 
Helaas niet, je hebt voor kabel een speciale kabelmodem nodig. Dat is de linksys helaas niet. Ik ben bang dat ik een draadloze router moet aanschaffen zonder modem optie. (bestaan er draadloze switches?)
 
Wat wil je met een draadloze switch (bij mij weten bestaan die niet) ? Je krijgt maar een IP adres en daarachter wil een LAN opbouwen en dat doet simpel gezegd je router dus beter is een daardloze router te overwegen

www.routershop.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan