Let op: Nu betaal je elke maand zo wie zo een kleine 10 euro voor je telefoon verbindig, of je heb nu gebruikt of niet
Dus een adsl is adsl + 9 euro nog wat.
Als je deze 'basis' kosten bij Casema er af trekt kan je de twee wat eerlijker vergelijken.
M'n moeder doet niet zo veel op internet (download geen grote bestanden...) en belt ook niet zo veel.
Voor haar (en mensen in een vergelijkbare situatie) is Casema een goede keuze, TV, Internet en telefoon alle via Casema.
Samen is dit de goedkoopste oplossing.
Zelf heb ik tot wat meer snelheid nodig, dat kom je toch al snel bij een ADSL aansluiting via de telefoonlijn uit , sneller en goedkoper.
Ik heb een 8 MB lijn bij Speedlinq, sinds kort Telfort geworden overigens. Op zich hebben ze bij Telfort wel een leuk aanbod, maar ik ben bij dat ik nog onder de oude voorwaarden val, heeft toch net iets meer.
Hiervoor zat ik bij Demon, is nu onderdeel van XS4All.
Met alle drie (Casema, Speedlinq en Demon) waren er opstart problemen... :evil: maar daarna eigenlijk geen problemen meer gehad.
N.b. XS4All is een 100% dochter van KPN... net zo als Het Net en Planet.
Maar... ook Telfort is gewoon een 100% dochter onderneming van KPN...
En Tiscali is onder tussen ook al Telfort geworden.
Nu zijn het wel 'eigen' bedrijven er is dus best wel iets verschil, maar uiteindelijk ook weer niet zo veel.
Dus nee ik zit niet bij de KPN, maar ja eigenlijk toch wel, net zo als vele met mij vermoed ik.
Het je nu al een telefoon aansluiting ga dan gewoon voor de goodkoopste! Grote kans dat je ook als het geen KPN heet toch bij KPN terecht komt.