Casema/Wanadoo Cable Broadband Premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoingrid

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Sinds enige tijd heb ik een nieuw modem (Motorola) en is mijn internetsnelheid (Premium)verhoogd door Casema Wanadoo in den Haag.

Alles werkte echt lekker snel. echter sinds kort is mijn internet niet meer vooruit te branden zo traag!

Zijn er meer gebruikers in den Haag die hier (opeens) last van hebben?? en is hier iets aan te doen???

Laatst bewerkt:
Geplaatst door nicoingrid
Sinds enige tijd heb ik een nieuw modem (Motorola) en is mijn internetsnelheid (Premium)verhoogd door Casema Wanadoo in den Haag.

Alles werkte echt lekker snel. echter sinds kort is mijn internet niet meer vooruit te branden zo traag!

Zijn er meer gebruikers in den Haag die hier (opeens) last van hebben?? en is hier iets aan te doen???

Hoi,

Ik heb ook het Motorola modem (woon in Delft) en net als bij jou werkte het de laatste maanden prima echter sinds een week heb ik vooral 'savonds tussen 18.00u en 22.00u grote problemen.
Overdag haal ik netjes de beloofde snelheden maar na ca 18.00u is het afgelopen.
Een beetje verlaging in de avond is begrijpelijk maar snelheden van 6.5KByte/s zijn te gek!(Broadband Premium)
Weet nog niet waar het aan ligt.Ben erover ingesprek met Casema/Wanadoo.
Bericht als ik iets meer weet.

Grtzzz.

Hebben jullie een firewall of downloadsoftware op de pc staan?

Wat er meestal gebeurd, maak het dagelijks mee, is dat ervanaf je pc meer data geupload word dan gedownload. Waardoor je zelf een hele trage verbinding overhoud.

Laat wanadoo hier 's naar kijken. ;)

Ik heb de firewal (van WP XP) inmiddels aangezet, maar voor di tijd was hij ook al langzaam Ook heb ik KAZAA op de PC staan, maar de upload is gelimmiteerd tot 1.

Vandaag de heledag geprobeerd en overdag is hij wel snel. Naarmate meer mensen TV gaan kijken wordt hij stroperiger!!!

Laatst bewerkt:
Lijkt me gewoon het bekende nadeel van kabelinternet. Veel gebruikers betekent snelheidsverlies. Als het echt afhangt van de tijd van de dag zal dat de oorzaak wel zijn. Dan zou je moeten klagen bij je provider.

Dat is echt een fabeltje, al zit er 100 man in je straat te internetten en tv te kijken, daar zal jij nooit last van hebben.

Dit is echt een software programma, toch zou ik Kazaa eens verwijderen.

Geplaatst door DroeneZ
Dat is echt een fabeltje, al zit er 100 man in je straat te internetten en tv te kijken, daar zal jij nooit last van hebben.
Vandaar dat je overal bij kabel internet dezelfde geluiden hoort, alleen veel minder extreem dan hier het geval is.

Bij mij gaat ASDL768 2 keer zo snel als bij de buren met kabel, ondanks dat het kabelbedrijf de dubbele snelheid belooft t.o.v. mijn ADSL. Het motto lijkt "Lekker zuinig aan met die bandbreedte, de klant wacht wel".

Over je buren kan ik niet oordelen natuurlijk.

Maar mochten nico&ingrid nog steeds problemen hebben, mail me even op jeroen@2-dance.com ben best bereid het een en ander na te kijken. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan