Heey iedereen! Lange tijd geleden, ik weet het... Maar zeker ondertussen niet stilgezeten!
Update 5:
Zoals ik al zei: 'Aangezien ik een goed radje en pompje had gevonden op HWI wat ik voor een zeer schappelijk prijsje over kon kopen... Geen moment getwijfeld! En dan maar op het treintje naar Gent h�! En met dit thuis gekomen!'
-XSPC RX360
-XSPC Dual Bay Pomp/res
-paar fittingen.
Gelijk bestelling bij Eddy gedaan (dit nog juist voordat hij op reis ging, hij maakt nog al wat mee met mij ^^.)
Vervolgens aan het brainstormen hoe ik het rad wou bevestigen, (wou echt iets orgineel wat niemand had

!) maar kwam er echt nooit op! Dus ging ik het rad gewoon aan plexiglas (5mm dik, zo sterk dat dat spul is!) in de case uiteraard wel.. Maar tevreden was ik hier niet echt mee!
Uiteraard waren de holes in het plexi al gemaakt, en aangezien ik niet echt zin had weer alles te cutten... Stelde ik me hier maar tevreden mee!
Pas toen de volledige loop gevuld was kwam ik op een leuk ideetje

, namelijk het rad bovenop het plexi te monteren, zo kon ik gemakelijker push pull doen zonder echt plaats te moeten inleveren... Maar, dan zaten we natuurlijk met problemen! Aangezien de Haf932 zo'n kap vanboven heeft moest ik nog meer in het plexi snijden om het kant en klaar te krijgen voor het rad! Dit uiteraard met plezier!
Heel wat dremelminuten later stonk ik gewoon! Ik kan je verzekeren, als je ooit in die bovenste kap wilt dremelen draag een
masker!! Ik weet niet wat voor verf ze bij CM gebruiken hiervoor, maar het riekt echt als een verboden product!
Maar goed, zoals al gezegd, het was klaar... Maar, de afwerking leek echt op niets van de kap! Ze was echt gewoon lelijk! Maar goed, na een paar minuten denken kwam ik op het idee om het lapje wat er orgineel oplicht te knippen en er zo terug op te leggen, en moet zeggen... Dat toont echt al geheel netter! (foto's zien er lelijker uit dan het is ^^.)
Goed, dit was dit dan... Nu het side panel nog! Ik wou graag het orginele concept van de Haf behouden, dus 2 gescheiden windows! En dit nu mede door de ws cooling en omdat ik in Belgi� geen 200mm fanfilter kon krijgen ging ik geen fan in het window plaatsen! Dit heb ik dan ook gedaan, maar eerlijk gezegd steekt het mij wat tegen! Dus dit ga ik nog veranderen in 1 groot window.
En zoals je kan zien, zeer professioneel tewerk gegaan (a)!
Maar tevreden ben ik hier niet echt mee!
Verder, wat me ook zeer ergerde aan de Haf932 is dat Cooler Master durft te besparen op Fanfilters! Als er iets is wat ik haat dan is het je gehele pc vol met stof!
Dus, dan maar zelf fanfiltertjes gestoken.
(dit is bij de bottom fan!)
(En dan bij de mama gaan zagen om een panty te krijgen, en deze gebruik ik dan voor de front fan intake als filter!
Uiteindelijk de pc volledig uit elkaar gehaald, en lekker op bed verspreid!
En dan maar beginnen met terug in elkaar te steken he!
Loopje lekker vullen, en de rest van hardware erin steken en wat aan het kabel managment doen!
Ook nog de front mesh blauw geschilderd, dit uiteraard omdat het thema zwart-blauw is!
Nu, er staat nog wel wat op de lijst om te doen, hier even een lijstje:
-Window veranderen
-Allemaal pre sleeved kabels halen.
-Andere ide�n vinden voor vanalles en nog wat.
-case opnieuw schuren en verven!
-nieuw plexi voor vanboven dremelen (ben hier echt niet tevreden mee

.)
-Volgende update morgen plaatsen!!!
Voila,
Hoop dat je er van genoten hebt, en tot morgen iedereen ^^!